تاریخ انتشار: 1396/02/11 18:58
کد خبر: 213634

لیگ‌یک: گل محمدی با پیروزی تمام کرد

تیم اکسین البرز موفق شد در خانه مس کرمان را شکست دهد تا 49 امتیازی شود و در کنار مس کرمان رتبه های هفتم و هشتم لیگ یک را به خود اختصاص دهند.
 لیگ‌یک: گل محمدی با پیروزی تمام کرد

روز پایانی مسابقات لیگ برتر انجام شد و در نهایت تیم سپیدرود موفق شد به همراه تیم پارس جنوبی جم مجوز صعود به مسابقات لیگ برتر را کسب کند. البته به غیر از تیم هایی که در روز آخر نتایج آنها اهمیت زیادی برای شکل دهی جدول رده بندی داشت، تیم هایی نیز مثل اکسین و مس کرمان بودند که انگیزه آنها خوب پایان دادن لیگ بود که یحیی گل محمدی این کار را انجام داد و در خانه با نتیجه 2 بر شاگردان منصور ابراهیم زاده را از پیش رو داشت.

 

در این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شد شاهین شفیعی در دقیقه 76 و امیر میربزرگی در دقیقه 90 گلزنی کردند تا در دیداری که برای هیچ یک از دو تیم اهمیت آنچنانی نداشت، تیم اکسین البرز و یحیی گل محمدی از آن با پیروزی خارج شوند.

 

اکسین با این پیروزی 49 امتیازی شد و با توجه به اینکه تفاضل گل دو تیم یکی است، تنها به دلیل گل زده بیشتر اکسینی ها، این تیم بالاتر از مس کرمان قرار گرفت تا رتبه های هفتم و هشتم در اختیار این دو تیم باشد؛ دو تیمی که تا همین چند هفته پایانی از مدعیان صعود به شمار می رفتند ولی نمایش بی ثبات آنها باعث شد تا چند هفته مانده به پایان، همه چیز برای آنها تمام شود؛ به خصوص تیم مس کرمان که شرایط خوبی برای صعود داشت، اما سه باخت پشت سر هم مانع از ادامه روند صعودی و در نهایت حضور آنها در لیگ برتر شد و حالا باید این دو باشگاه که پیشینه ای کاملا متفاوت دارند، برای حضور قدرتمندتر در فصل آینده از همین حالا برنامه ریزی کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jvlql

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور بازی اکسین و مس معرفی نشد!
اختصاصی| سوتی جالب فدراسیون فوتبال؛

سعید رازانی؛ یازده کلین شیت از شانزده بازی
اختصاصی| رازامی در یک قدمی صدر؛

از محرومیت گل‌محمدی تا پایان فصل تا نقره داغ شدن سایر تیم‌ها
اعلام آخرین آرای انضباطی تیم‌های لیگ یکی؛