تاریخ انتشار: 1396/02/11 23:37
اختصاصی/ با کم تر از 400 میلیون هزینه در لیگ ماندیم
کد خبر: 213565

مدیرعامل راه آهن: غیرت بازیکنان جواب داد/ خوشحالم که زحمات هدر نرفت

راه آهن تهران در نهایت توانست با کسب 36 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد تا بعد از یک فصل پر از فراز و نشیب در لیگ یک باقی بماند.
مدیرعامل راه آهن: غیرت بازیکنان جواب داد/ خوشحالم که زحمات هدر نرفت

مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران بعد از بازی با ایرانجوان بوشهر و مشخص شدن ماندن این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت و گو با فرتاک ورزشی گفت: خدا را شکر بعد از یک فصل پر از استرس و فشارهای غیر قابل تحمل و تنها به دلیل همت و غیرت بازیکنان و تلاش های کادر فنی در نهایت توانستیم در لیگ یک باقی بمانیم.

 

دکتر حسین رشیدی در ادامه افزود: شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد که راه آهن در این فصل کم تر از 400 میلیون هزینه کرده است و در هر بازی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتیم و خیلی خوشحالم که تمام فشارها را تحمل کردیم و در نهایت نتیجه گرفتیم.

 

مدیرعامل راه آهن تهران در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که آیا تصور می کردید با این شرایط در لیگ باقی بمانید؟ گفت: واقعا روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در خیلی از بازیها امیدی حتی برای حضور در میدان نداشتیم ولی خدا کمک کرد و دوستان با محبت هم یاری کردند و بازیکنان هم با بزرگواری فشارها را تحمل کردند تا ماندگار بشویم ولی در برابر تیم هایی که هزینه های چند میلیاردی کردند کم تر کسی فکر می کرد راه آهن بتواند فشارها را تحمل کند.

 

دکتر رشیدی در پایان سخنان خود گفت: ازتمام بازیکنان و کادر فنی که با کم ترین امکانات یا بهتر است بگوییم بدون امکانات فشارها را تحمل نمودند تشکر می کنم و لازم میدانم از تمامی کسانی که ما را در این فصل یاری نمودند و در سخت ترین شرایط کمک حال ما بودند تا بتوانیم هم چنان به بازیها ادامه بدهیم نیز تشکر کنم و خیلی خوشحالم که این زحمات هدر نرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzoyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد محمدیان جوان جویای نام بابلی راه آهن
اختصاصی| باز هم لیگ یک و پدید آوردن ستاره ای دیگر؛

دیدار راه‌آهن و ایرانجوان در دستگردی برگزار می‌شود
اختصاصی| به دلیل چمن نامطلب ورزشگاه صباشهر؛

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛

چپ پای تمام عیار؛ بابک مرادی تاثیر گذارتر از همیشه
اختصاصی| رستگاری راه آهن در ساق های پای مرادی؛