تاریخ انتشار: 1396/04/06 14:47
ملوان یک بازیکن دیگر باید جذب کند؛
کد خبر: 200481

با جذب چندین مهره هجومی؛ ملوان نیازمند هافبک دفاعی باتجربه

پس از مشاهده دیدار دوستانه ملوان و ملوان نوین باید گفت که خریدهای دست نشان بسیار بجا و درست بوده است که نشان از تجربه بالای این مربی کاربلد دارد.
با جذب چندین مهره هجومی؛ ملوان نیازمند هافبک دفاعی باتجربه

 بازیکنان جدید ملوان اکثرا در فاز هجومی بوده، همان نقطه ضعف سال گذشته ملوان، اما نکته قابل ذکر عدم حضور هافبک دفاعی باتجربه بود. یک تیم فوتبال برای رسیدن به هدف در دو فاز هجومی و تدافعی باید بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشد.

برای لیگ فرسایشی پیش رو بهتر است هافبک دفاعی پرتجربه ای در اختیار داشت که "سعید یوسف زاده" کاپیتان فصل گذشته ملوان با کوله باری از تجربه و سالها بازی در لیگ برتر و باشگاه ملوان میتواند گزینه ای خوب برای این پست حساس باشد.

سعید یوسف زاده چند پیشنهاد از تیمهای دیگر دارد و بهتر است کادر فنی تا دیر نشده و وی به تیم دیگری نرفته برای این پست حساس فکری بیندیشند. برای صعود باید از تمام ظرفیتهای انزلی استفاده کرد که بازیکنان باتجربه سالهای گذشته ملوانان میتوانند عصای دست دست نشان باشند.

البته ملوانان امین جهان کهن، هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان را نیز جذب کرده بودند که گویا دست‌نشان از وی به عنوان یک بازیکن پلی‌میکر استفاده خواهد کرد زیرا او بسیار خلاق و طراح است و با این حال، تمدید قرارداد ملوانان با یوسف‌زاده، اکنون برای ملوانان حیاتی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7rdz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده حضور بازیکن خونه به خونه در ملوان؛ دست‌نشان خواست ثواب کند کباب شد!

نادر دست نشان چگونه ملوان را به ساحل آرامش رساند؟!
کار سختی که امپراطور شمال عملی کرد؛