تاریخ انتشار: 1396/05/20 10:38
با عملکرد فوق العاده در بازی مقابل مس رفسنجان؛
کد خبر: 189727

فرشته نجات خونه به خونه یا نقطه اتکا امامی فر!

هافبک خونه به خونه در بازی با مس رفسنجان به فرشته نجات این تیم تبدیل شد.
فرشته نجات خونه به خونه یا نقطه اتکا امامی فر!

 در جریان دیدار خونه به خونه و مس رفسنجان شاهد بازی چشم نواز بازیکنی بودیم که بی شک جایش در لیگ برتر خالی می باشد. البته لازم به ذکر می باشد که وی پیشنهاد جدی از صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر داشت اما عدم صدور رضایت نامه از سوی بابلی ها باعث شد که وی در خونه به خونه ماندگار شود.

مجتبی رمضانی که در بازی با مس رفسنجان با بازی بی نقص خود بارها خط دفاع این تیم را آزار داد، به فرشته نجات بابلی ها تبدیل شد چرا که ضربه آزاد دیدنی را درون دروازه رفسنجانی قرارداد تا علیرضا امامی فر و یارانش از اولین شکست خانگی مقابل دیدگان هزاران هواداران بابلی بگریزند.

رمضانی علاوه بر گل زیبایی که توانست در جریان بازی به ثمر برساند بارها با نفوذ خود توپ های زیادی را برای روح الله باقری و حمید کاظمی ارسال کرد که با بی دقتی این دو به هدر رفت تا خونه به خونه دو امتیاز حساس را از دست بدهد. رمضانی با عملکرد فوق العاده خود نوید روزهای اوج خود که در سایپا بود را به رخ کشید، اما سوالی که پیش می آید این می باشد که آیا رمضانی به طور مستمر می تواند به عملکرد خوب خود در بازی های این فصل رقابت های لیگ دسته اول ادامه بدهد یا خیر؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z9ba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجتبی رمضانی بهترین بازیکن هفته اول لیگ یک شد
از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و مس رفسنجان
از نگاه دوربین آبتین علی نیا؛