تاریخ انتشار: 1396/05/24 11:49
سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 188826

محمد علوی: امسال صد در صد لیگ یکی هستیم

سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت: اگر این حمایت ها از طرف آقای سامری مدیرعامل باشگاه و نماینده محترم برادر آقای سامری ادامه داشته باشد صد در صد ما می توانیم راهی لیگ یک و حتی بعد از آن به لیگ برتر صعود کنیم.
محمد علوی: امسال صد در صد لیگ یکی هستیم

 سیدمحمد علوی سرمربی تیم اروند خرمشهر در رابطه با آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: خداروشکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. اردویی که قرار بود دوازده روز طول بکشد بدلیل جابجایی از همدان به تهران یازده روزه به پایان رساندیم.

وی افزود: در یارگیری و انتخاب بازیکنان بدلیل اینکه من شناخت چندانی روی لیگ دو نداشتم دست مدیرعامل را باز گذاشتم که بازیکنان را انتخاب کند و الحمدالله بازیکنان خوبی هم جذب تیم ما شدند و ایشان هم دست من را باز گذاشته بودند که می توانم بازیکنانی را که نظرم را جلب نکرد خط بزنم.

سرمربی اروند خاطر نشان کرد: در هر صورت توانستیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم. در ایم مدت مدیرعامل باشگاه فشار زیادی را متحمل شدند ، به این علت که ایشان تمام هزینه های اردو را شخصاً متقبل شدند و از این طرف هم یکسری بازیکنان را خودم مدنظر داشتم که مبلغ بالایی داشتند و ایشان در این مدت نه به ما نگفتند و جا دارد از این طریق از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که توانستند همه چیز را برای ما فراهم کنند.

علوی ادامه داد: بعد از یک استراحت چهار روزه امروز در خرمشهر استارت کار ما خواهد بود و بعد از یک اردوی سنگین و سخت یک تمرین خوب و شاداب برگزار خواهیم کرد. بدنسازی تیم ما هم بسیار سنگین و در حد بدنسازی تیم های لیگ برتر بود که خیلی به بچه های ما فشار آمد که اشاالله این بدنسازی کمک زیادی به ادامه راه ما خواهد کرد.

وی در پایان گفت: من مطمئنم اگر این حمایت ها از طرف آقای سامری و نماینده محترم برادر آقای سامری ادامه داشته باشد صد در صد ما می توانیم راهی لیگ یک و حتی بعد از آن به لیگ برتر صعود کنیم. جا دارد از آقای سامری تشکر کنیم و او ایشان واقعاً شبانه روز در خدمت تیم هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pmjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن اروند خرمشهر قراردادشان را تمدید کردند
با معرفی دستیار اول علوی؛

محمد علوی سرمربی اروند خرمشهر شد
اختصاصی| سرپرست اروند خبر داد؛

تصاویر/ دیدار پاس همدان و اروند خرمشهر
از نگاه دوربین احسان خدری؛