تاریخ انتشار: 1396/05/24 13:24
سرمربی مس کرمان در کنفرانس خبری بعد بازی؛
کد خبر: 188807

نخعی: زمین بازی در حد و اندازه این بازی نبود/ داور یک پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان دیدار تیمش برابر خونه به خونه که با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، زمین مسابقه را در ثبت این نتیجه اثرگذار دانست.
نخعی: زمین بازی در حد و اندازه این بازی نبود/ داور یک پنالتی ما را نگرفت

احمد نخعی در رابطه با این بازی گفت: هرچند من و بازیکنان تیمم معتقدیم که در هر شرایطی باید برای کسب سه امتیاز و پیروزی بجنگیم ولی بهرحال شرایط زمین مسابقه به‌گونه‌ای است که نمی‌توان آن را در ثبت نتیجه بی‌تاثیر دانست.

نخعی گفت: چه برروی گلی که دریافت کردیم و چه در برخی از موقعیت‌های بسیار خوبی که از دست دادیم به خوبی ناهمواری زمین محسوس بود. ما در تبریز بعد از گل اول بازی به دلیل شرایط خوب زمین توانستیم برنامه‌های خود را به خوبی پیاده کنیم و بازی را کنترل نمائیم وبرنده باشیم ولی امروز بازی بیشتر بر مبنای اتفاقات بود تا برنامه‌ریزی. مطمئن باشید اگر شرایط زمین مطلوب بود، بعد از گل اول خود بازهم می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم و گلی را دریافت نکنیم.

سرمربی مس ادامه داد: در نیمه‌ی اول ما چندان خوب نبودیم اما رفته رفته شرایط خود را در زمین پیدا کردیم و در اواخر بازی اگرکمی دقت بیشتر داشتیم می‌توانسیتم برنده باشیم که بهرشکل این اتفاق رخ نداد ولی در کل از بازی بازیکنانم و تلاش آن‌ها بسیار ممنون هستم چراکه با تمام وجود در زمین جنگیدند و این نشان می‌دهد که تیم ما سراسر انگیزه است که در بازی‌های آینده بیشتر هم برای ما نتیجه خواهد داد. همچنین از اینکه بازیکنانم از این زمین به سلامت خارج شدند خداوند را شکر می‌کنم.

وی در رابطه با داوری گفت: من نسبت به یک صحنه مشکوک هستم و احساس می‌کنم داور یک پنالتی را به نفع ما اعلام نکرد و امیدوارم برنامه‌های کارشناسی این هفته صحنه‌ی مورد نظر ما را مورد کارشناسی داوری قرار دهند تا شبهه‌ی ما نیز برطرف شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlmap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره مس کرمان مقابل خونه به خونه اعلام شد
مس با سه غائب مهم مقابل بابلی ها؛

نخعی: صد در صد بازیکنان مد نظر من جذب شدند
همه بازیکنان ما ستاره هستند؛