تاریخ انتشار: 1395/06/04 09:32
کد خبر: 265650

گواردیولا: همیشه حق با من نیست

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد از محبوبیت جو هارت در بین هواداران سیتی بسیار خوشحال است با این حال او هر آنچه را که به اعتقاد داشته باشد انجام می دهد
گواردیولا: همیشه حق با من نیست

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،و به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی که در دیدار رفت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا با 5 گل استوا بخارست رومانی را شکست داده بود، در دیدار برگشت هم با یک گل به پیروزی رسید تا با اقتدار به دور گروهی راه پیدا کند.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالم که در هر دو بازی به پیروزی رسیدیم و صعود خود را به دور گروهی نهایی کردیم. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر دقت لازم را داشتیم، می توانستیم به گل های بیشتری هم به پیروزی برسیم.

نکته بسیار مهم این دیدار قرار گرفتن جو هارت در ترکیب اصلی منچسترسیتی بود. این در حالی است که پپ گواردیولا به این دروازه‌بان باتجربه اعتقادی ندارد و در لیگ جزیره هم ویلی کابایرو را در ترکیب اصلی قرار داده بود.

گواردیولا درباره تصمیم خود برای قرار دادن جو هارت در ترکیب اصلی گفت: هارت هنوز بازیکن منچسترسیتی است و من می توانم درباره او تصمیم بگیرم. به او گفتم که آماده بازی است و او هم جواب مثبت داد و به همین خاطر هم در ترکیب اصلی به میدان فرستادم.

او ادامه داد: به عنوان سرمربی، باید تصمیم نهایی را بگیرم. طبیعی است که بعضی از تصمیم های من اشتباه باشند و بعضی هم درست. این یک واقعیت است که نمی توانم همه بازیکنان را راضی نگه دارم. 28 بازیکن در اختیار دارم و تنها 11 بازیکن را می توانم در ترکیب اصلی به بازی بفرستم. طبیعی است که بعضی از بازیکنان ناراضی باشند. مربی صادقی هستم و هر آنچه را که به آن اعتقاد داشته باشم، به بازیکنان می گویم و نظر خود را هم درباره جو هارت به خود او گفتم.

سرمربی سیتی درباره محبوبیت بالایی که جو هارت دارد نیز گفت: طبیعی است که بازیکنانی مانند هارت، یحیی توره و داوید سیلوا در منچسترسیتی بسیار محبوب باشند. به هر حال آنها در این باشگاه تاریخ ساز بودند و هواداران هم قدر شناس هستند. خوشحالم که آنها به بازیکنان تاریخ ساز خود احترام می گذارند اما من هم به عنوان سرمربی تیم، افکار خاص خود را دارم و نمی توانم همه بازیکنان را راضی نگه دارم. همیشه حق با من نیست با این حال آنچه را که به آن اعتقاد دارم انجام می دهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jz5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود آسان منچسترسیتی به لیگ قهرمانان