تاریخ انتشار: 1395/06/04 13:59
اختصاصی/
کد خبر: 265605

پیش بازی مس رفسنجان-آلومینیوم اراک/ جدال نفس گیر دفاع متزلزل مس و خط حمله آلومینیوم

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته ی چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
پیش بازی مس رفسنجان-آلومینیوم اراک/ جدال نفس گیر دفاع متزلزل مس و خط حمله آلومینیوم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، دو تیم درحالی به مصاف هم می روند که آلومینیوم اراک مقابل پارس جنوبی در خانه، متوقف شد و رفسنجانی ها نیز در تهران مقابل راه آهن 2-0 شکست خوردند.

مس رفسنجان که هدایت آن را علی اصغر کلانتری، سرمربی فصل گذشته تیم فجرسپاسی شیراز برعهده دارد، در دیدارهای این فصل خود یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است و ۵ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است و در طرف دیگر میدان، شاگردان داود مهابادی تا پایان هفته سوم ۵ گل زده و ۳ گل خورده مقابل نامشان می بینند.

 

صنعت مس رفسنجان در آخرین دیدار خود پیش از این مسابقه، مقابل راه آهن تهران به میدان رفت و در دیداری خارج از خانه با دو گل مغلوب این تیم شد و آلومینیوم اراک در خانه به مصاف پارس جنوبی جم رفت و در پایان به تساوی بدون گل مقابل این تیم بسنده کرد.

نکات قابل توجه

*آلومینیوم اراک با 5 گل زده و سه گل خورده، از بهترین های خطوط دفاعی و هجومی لیگ یک می باشد.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، مس رفسنجان با تفاضل گل (-4) و با صفر امتیاز، در جایگاه هفدهم قرار دارد و آلومینیوم اراک نیز با تفاضل گل (2+) و با چهار امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفته است.

*مس رفسنجان با 5 گل خورده در سه بازی، از ضعیف ترین تیم ها در خطوط دفاعی می باشد.

*مس رفسنجان در سه بازی گذشته فقط یک گل را به ثمر رسانده است و آن هم مجتبی محبوب مجاز از روی نقطه ی پنالتی به ثمر رساند که آماری نگران کننده برای این تیم است.

ترکیب احتمالی دو تیم

مس رفسنجان: سجاد بیرانوند-امیر تیزرو-علیرضامحمودی-محسن ورزکار-محمدحسین حیدری-امیرخدامرادی-میثم خداشناس-احسان پیرهادی-محمدابراهیم رضازاده-آرمان رمضانی-مجتبی محبوب مجاز

آلومینیوم اراک: میر رسول حسینی، نادر هوشیار، اکبربختیاری، ابوالفضل قربانی، وحید نعمتی، ابوالفضل کمانی، رضا کاردوست، حسین احمدلو، رضا سلیمانی، میلاد احمدی و حسین مددی

 

کوبل داوری این دیدار برعهده ی امید سعیدفر – براتعلی مولوی – حمیدرضا افشون و عباس صادقی می باشد و ناظر این دیدار نیز محمدحسین اسدی است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17 در ورزشگاه شهداء رفسنجان برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anvxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نساجی مازندران/ گرمای هوا و‌تماشگران پرشور، بزرگترین رقیب نساجی