تاریخ انتشار: 1395/06/04 15:09
کد خبر: 265587

دفاع چپ کلاسیک پرسپولیس خیال کی روش را راحت کرد

کی‌روش بعد از دو سال، سرانجام جانشین پولادی در تیم ملی را پیدا کرده است. مدافعی چپ پا که بیشتر از نفوذ و گلزنی، در دفاع تخصص داشته باشد.
دفاع چپ کلاسیک پرسپولیس خیال کی روش را راحت کرد

نبه گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، محمد انصاری یک سال بعد از حضور در لیگ برتر، می‌تواند بازی در ترکیب اصلی تیم ملی را تجربه کند. بعد از محرومیت مهرداد پولادی بخاطر باطل شدن کارت معافیت، کارلوس کی‌روش گزینه‌های زیادی را برای پست مدافع چپ تیم ملی امتحان کرد. احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی، جدی‌ترین گزینه‌های کی‌روش برای این پست بودند. نقطه مشترک هر دوی آن‌ها، توانایی بالا در حمله و ضعف در کارهای دفاعی است.

مهرداد قنبری و سعید آقایی، دو گزینه دیگر کی‌روش هم شرایط مشابهی دارند. هاشم بیک‌زاده دفاع چپ سابق تیم ملی هم حسابی افت کرده و شرایط دعوت شدن دوباره به تیم ملی را ندارد.

 

کی‌روش، هنوز دنبال مدافع چپی با خصوصیات دفاعی می‌گشت تا بتواند در بازی‌های بزرگ که ایران بسته‌تر از همیشه به میدان می‌رود، نقشی شبیه مهرداد پولادی بازی کند. به نظر می‌رسد بعد از حدود دو سال انتظار، او گزینه مورد نظرش برای این کار را پیدا کرده است. محمد انصاری که فصل پیش در پرسپولیس نمایش قابل قبولی داشت و معمولا نزدیک به مدافعان میانی بازی می‌کرد، این فصل به پست مدافع وسط منتقل شد و پرسپولیس هم با حضور او در این پست نتایج خوبی گرفته است.

 

کی‌روش در اردوی اخیر تیم ملی، انصاری را دعوت کرد و مقابل اسپال به او بازی داد. عملکرد خوب انصاری در این بازی، تا حدی خیال کی‌روش را از پیدا کردن جانشین مناسب برای پولادی راحت کرد. به خصوص که ایران در بازی دومش، باید در کشور چین به میدان برود و یک ماه بعد، بازی‌های سخت با ازبکستان و کره جنوبی برگزار خواهد شد. بازی‌های که کی‌روش، نشان داده اولویتش در آن‌ها استفاده از دفاع بسته و ضدحملات است و به بازیکنی به خصوصیات انصاری، نیاز خواهد داشت.

نوسنده: حسام نیک پی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og7zq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو آینده انصاری را به خطر انداخته است؟