تاریخ انتشار: 1395/06/04 19:31
کد خبر: 265520

دشام: مبلغ انتقال پوگبا، مشکلی برای او ایجاد نمی کند

سرمربی خروس ها در مورد انتقال پوگبا به منچستر یونایتد صحبت کرده است.
دشام: مبلغ انتقال پوگبا، مشکلی برای او ایجاد نمی کند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فرانسه معتقد است پل پوگبا، توان مقابله با فشار ها و انتظارات ناشی از برچسب گران قیمت ترین بازیکن دنیای فوتبال را دارد. پوگبای 23 ساله در ابتدای این ماه با انتقالی به ارزش 89 میلیون پوند از یوونتوس به منچستر یونایتد بازگشت.

این هافبک با استعداد در یورو 2016 به تیم ملی کشورش کمک کرد تا به فینال این رقابت ها برسد و دیدیه دشام معتقد است که در وضعیت کنونی بازار فوتبال، برچسب قیمت پل پوگبا چیز عادی ای است.

به نقل از ESPN، این مربی گفت: «قیمت توسط باشگاه فروشنده تعیین می شود و باشگاه خریدار با آن موافقت می کند. از قیمت هایی که این روز ها شنیده می شود، می توانید سورپرایز شوید! اما امروزه، فوتبال همیشه پول بیشتری تولید می کند. وقتی شما در مورد باشگاهی مثل منچستر یونایتد صحبت می کنید، از نظر تجارت، آنها به سرعت می توانند درآمد زایی کنند. آنها می توانند این پول را ریکاوری کنند. ما همیشه عادت داریم تا در مورد مبلغ انتقال صحبت کنیم، اما در مورد پل... فکر نمی کنم مبلغ انتقال باعث ایجاد مشکلی برای او شود. امروز برای او چنین مبلغی پرداخت شد. پیش از پوگبا، برای شخص دیگری نیز چنین مبلغی پرداخت شد و در آینده، باز هم شخصی پیدا می شود تا با چنین مبلغی رکورد نقل و انتقالات را جا به جا کند. »

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqdex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرگ ناگهانی فیزیوتراپ فرانسه در ریو
المپیک ۲۰۱۶ – ریو