تاریخ انتشار: 1395/06/04 20:07
کد خبر: 265505

مهدوی: نکونام باید حرمت خداداد و پروین را نگه می داشت

مدافع تیم ستارگان گفت: اصلا و ابدا فکر نمی کردم این قدر تماشاگر کم بیاید. مردم ما چه می خواهند؟
 مهدوی: نکونام باید حرمت خداداد و پروین را نگه می داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدرضا مهدوی پس از دیدار مقابل ستارگان ایران اظهار داشت: تبریک می گویم به بچه های خودمان که معرفت خود را نشان دادند. قبل از این مسابقه جواد جلسه ای با خداداد عزیزی گذاشته بود و به عقیده من هر اتفاقی که افتاد، وی باید حرمت علی پروین و خداداد عزیزی را نگاه می داشت.

وی افزود: ما در این فوتبال 10 سوپراستار هم نداریم. من خودم هم جزو ستارگان فوتبال هستم که کم نیستیم ولی سوپر استار نیستم. به احترام علی آقا و خداداد که ریش گرو گذاشتند، آمدم. آقا جواد هم دست داد و قرار بود بیاید. البته حتما ایشان هم دلایل خود را دارد. ولی ای کاش می آمد و بازی می کرد.

مدافع پیشین تیم ملی ادامه داد: جواد بچه دروغگویی نیست. می توانید از او بپرسید اولین کسی که با او تماس گرفت چه کسی بود. او گفت از من تقدیر کنند. من نمی خواهم خداحافظی کنم. حرفهایش هم درست بود و گفتیم چرا ما خداحافظی تو را بگیریم؟ ما از تو تقدیر می کنیم. ولی اتفاقاتی رخ داد که سبب شد تماشاگر هم کم بیاید.

مهدوی اذعان داشت: اصلا و ابدا فکر نمی کردم این قدر تماشاگر کم بیاید. مردم ما چه می خواهند؟ واقعا نسل 98 بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران بود. دایی، نکونام و مجیدی هر کدام فوق ستاره هستند. آیا نباید به هم احترام نگذاریم؟ پروین حرف خوبی می زد. چرا خودمان دور هم جمع نشویم؟ چرا حتما باید تیمی از خارج بیاید تا دور هم جمع شویم. دیدید که ما چقدر از نظر بدنی مشکل داشتیم و آن ها چقدر از ما آماده تر بودند. من 46-45 ساله هستم ولی آنها با این که از ما بزرگ تر بودند آماده تر بودند. ما دیر شروع کردیم اما همه به عشق علی آقا آمدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anmbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دعوای معروف خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی را یادتان هست؟