تاریخ انتشار: 1395/06/04 22:05
محمودزاده:
کد خبر: 265485

از سلامت بازیکنان راه‌آهن خوشحالم/ نمی‌توانیم بازی با فجر را به تعویق بیندازیم

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول، گفت: از اینکه بازیکنان راه‌آهن در سلامت کامل هستند و حادثه‌ای برایشان پیش نیامده خوشحالم و خدا را هم شکر کردم اما تعویق بازی با فجر امکانپذیر نیست.
 از سلامت بازیکنان راه‌آهن خوشحالم/ نمی‌توانیم بازی با فجر را به تعویق بیندازیم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه به بازیکنان راه‌آهن اعلام کرده نقص فنی هواپیما به او ارتباطی ندارد، گفت: من هرگز چنین حرفی نزده‌ام و از اینکه بازیکنان تیم راه‌آهن در سلامت کامل هستند خدا را شکر کردم و ابراز خوشحالی کردم من هرگز به آنها نگفتم که این مسأله به من ربط ندارد این حرف دروغ است.

وی افزود: پاشازاده سرمربی راه‌آهن با پروازی دیگر و جدا از تیم راهی شیراز شده است او اکنون در شیراز به سر می‌برد و من با او هم صحبت کردم و به پاشازاده در مورد ادبیات بازیکنان و مربیان تیمش یادآوری کردم که او گفت آنها در شرایط احساسی آن صحبت‌ها را مطرح کرده‌اند.

محمودزاده تأکید کرد: امیدوارم بازیکنان تیم راه‌آهن با پروازی دیگر بتوانند خود را صحیح و سالم به شیراز برسانند و بازی با فجر سپاسی در موعد مقرر برگزار شود زیرا تیم اجرایی و داوران راهی شیراز شده‌اند و تعویق مسابقه در حوزه اختیارات من نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdoww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه بازیکن جدید به استقلال اهواز پیوستند
اختصاصی/