تاریخ انتشار: 1395/06/04 22:38
کد خبر: 265481

طارمی عصای دست پرسپولیس و تیم ملی اما ...

مهدی طارمی را شاید بتوان الان ستاره اول پرسپولیس و تیم ملی دانست که باید در نهایت آرامش به تمریناتش بپردازد.
طارمی عصای دست پرسپولیس و تیم ملی اما ...

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، طارمی را در این مقطع زمانی باید مرد اول خط حمله ایران و پرسپولیس دانست، کسی که قدرت انفجاری بالایی دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند خود را به محوطه جریمه حریف برساند.

 

مهدی می تواند قبل از این که مدافع حتی قدرت تصمیم گیری داشته باشد خود را بین توپ و مدافع قراردهد و بتواند یا موقعیت گل برای خود فراهم نماید و یا اینکه مدافع را مجبور به خطا و گرفتن پنالتی کند.

 

این خصوصیات بارز مهدی طارمی است که شاید هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنی باشد. ولی نکته اینجاست که طی یکی دو ماه گذشته حاشیه ها او را از مسیر اصلی خارج کرده بود و الان تازه مدت کوتاهی است که دوباره سرش به تمرین و حضور در پرسپولیس و تیم ملی گرم شده است اما اظهار نظرهای گاه و بی گاه آن در مورد حضور رضاییان در پرسپولیس، شاید او را از مسیر اصلی خارج کند.

 

طارمی باید بداند که الان تیم ملی در شرایطی خاص قرار دارد و یک مهدی آماده و بدون حاشیه می تواند عصای دست کی روش باشد . در پرسپولیس هم همین اتفاق حاکم است و او می تواند هواداران و برانکو را به خواسته هایشان برساند ولی همین که گفتیم باید طارمی خودش باشد و لاغیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6qn5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی و ریست فاکتوری مثبت