تاریخ انتشار: 1395/06/07 09:47
کد خبر: 264988

کلوپ: لیورپول مقابل تاتنهام نشان داد که چقدر می‌تواند خوب باشد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد شاگردانش برابر اسپرزها ابراز رضایت کرد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،یورگن کلوپ که شاگردانش عصر روز گذشته (شنبه) در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به نتیجه تساوی یک - یک رضایت دادند، در ارزیابی عملکرد شاگردانش به سایت رسمی باشگاه لیورپول اظهار داشت: با وجود اینکه حتی یک امتیاز از تاتنهام در وایت هارت‌لین گرفتیم، اما با این حال هنوز کمی ناامید و ناراحتم. وقتی نمایشی این‌چنینی را از خود ارائه می‌دهیم، می‌توانیم بازی‌مان را با برد به پایان ببریم. باید اتفاقاتی را که در حاشیه بازی می‌افتد، قبول کنیم. ما در محوطه جریمه خود مرتکب یک اشتباه شدیم و یک اشتباه دیگر هم از ما سر زد که ضربه سر آلدروایرلد را مینیوله به‌خوبی مهار کرد.

وی در ادامه افزود: تاتنهام با وجود اینکه در این بازی در خانه‌اش بازی می‌کرد، موقعیت زیادی روی دروازه ما خلق نکرد که این بابت عملکرد خط دفاعی ما بود، اما در سوی دیگر خط حمله ما هم عالی کار کرد و حتی می‌توانستیم در دقیقه 2+90 به گل برسیم، اما متأسفانه از آن استفاده نکردیم. این بازی به ما نشان داد که می‌توانیم چه کارهایی کنیم و چطور بازی کنیم. ما تنها در تحت‌فشار قرار دادن تاتنهام خوب نبودیم و در کل خیلی خوب بودیم. ما انعطاف‌پذیری خیلی خوبی داشتیم و از همه جای زمین استفاده کردیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: دوست داشتم این بازی را با برد به پایان ببریم، اما به‌هر حال باید این یک امتیاز را قبول کنیم، چون حریف ما در این دیدار تاتنهام بود. آنها هم موفق به گلزنی شدند و حتی می‌توانستند به پیروزی در این بازی برسند. اگر ضربه سر آلدروایرلد گل می‌شد، تاتنهام پیروز بازی می‌شد. به‌هر حال یک‌بار دیگر نشان دادیم که چقدر می‌توانیم خوب باشیم و باید در هر بازی این‌طور باشیم و سپس همه چیز خوب خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj656

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام 1-1 لیورپول؛ تساوی در وایت هارت لین