تاریخ انتشار: 1395/06/07 10:12
کد خبر: 264987

کاپیتان استقلال : از اینکه در لیست کی روش نیستم شوکه شدم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من هم مثل سایر بازیکنان کنار گذاشته از تیم ملی شوکه شدم اما تابع نظر کی‌روش هستم و برای موفقیت تیم ملی دعا می‌کنم
کاپیتان استقلال : از اینکه در لیست کی روش نیستم شوکه شدم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محمد طیبی درخصوص اردوی ایتالیا و شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی در این کشور اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی بود و تمرینات منظم و فشرده‌ای را در مدت حضورمان در ایتالیا انجام دادیم. در این اردو واقعا بچه‌ها انگیزه داشتند و هدف همه آن‌ها حضور ایران در جام‌جهانی بود.

وی افزود: از نظر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اردوی خیلی خوب بود و شرایط مناسب بود. زمین خوب، امکانات اقامتی و ابزار تمرینی همه عالی بود.

کاپیتان استقلال درباره قرار نگرفتن در فهرست نهایی کی‌روش برای بازی با قطر گفت: به ما در ایتالیا گفتند که یکسری از نفرات در بازی با قطر کنار ما نخواهند بود و در مراحل بعد تیم ملی را همراهی خواهند کرد و با تلفنی که به من زدند مشخص شد یکی از این نفرات من هستم.

وی ادامه داد: من هم مثل دیگر بازیکنان کنار گذاشته تیم ملی از شنیدن این خبر شوکه شدم اما هرچه هست تابع نظر کی‌روش هستم و به نظر او احترام می‌گذارم و آرزویم موفقیت تیم ملی در بازی با قطر است.

محمد طیبی درباره مشکلات استقلال خوزستان و مباحث مالی که حسابی گریبان این تیم مدعی عنوان قهرمانی را گرفته، اظهار داشت: قطعا وجود این مشکلات استقلال خوزستان را در رسالتی که امسال برعهده دارد و باید از حیثیت قهرمانی خود در لیگ و همچنین حضور در آسیا دفاع کند با مشکل مواجه خواهد ساخت. هیچکس به تعهدات داده شده با اینکه مبلغ زیادی نیست پایبند نیست و باید در تمرینات حاضر شوم تا بببینم اوضاع چه خبر است.

وی افزود: به همین خاطر و هرچه هست باید این مسائل در نهایت منجر به حل شدن مشکلات مالی تیم شود تا ثابت کنیم قهرمانی فصل گذشته ما اتفاقی نبوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2og5aq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مؤمنی: یک ریال هم از استقلال خوزستان نگرفته ام