تاریخ انتشار: 1395/06/07 12:44
اختصاصی/
کد خبر: 264962

نساجی را به خاطر هواداران پرشورش انتخاب کردم

اگر به تمرینات نساجی بروید بدون شک جوانی لاغراندام توجه شما را به خود جلب می کند. علی ذبیحی بازیکنی است که فوتبالش را از نساجی اغاز کرد و پس از چند سال دوری دوباره به تیم محبوبش پیوست تا در قائمشهر به دنبال تحقق رویاهای فوتبالی اش باشد.
نساجی را به خاطر هواداران پرشورش انتخاب کردم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، گفتگو فرتاک ورزشی با علی ذبیحی، بازیکن زیر ۲۳ سال این فصل نساجی را در زیر می خوانید.

*خودتان را بیشتر برای خوانندگان ما معرفی کنید.

علی ذبیحی هستم، متولد ۱۳۷۴ از شهرستان کیاکلا

*در چه پستی بازی می کنید؟

هافبک چپ

*در چه تیم هایی سابقه بازی دارید؟

من فوتبالم را از نساجی اغاز کردم. ابتدا در جوانان نساجی حضور داشتم سپس به ابومسلم مشهد رفتم و سال گذشته در خونه به خونه توپ می زدم و امسال در خدمت نساجی هستم.

*چه شد که به نساجی پیوستید؟

در تمرینات نساجی شرکت کردم و لطف خدا شامل حالم شد و محمود خان از نظر فنی تاییدم کردند و چند روز پیش قراردادم را با نساجی به ثبت رساندم.

*در لیست مازاد خونه به خونه بودید؟

نه، من جزو سهمیه زیر ۲۳ محسوب می شوم. اقای مرزبان روی من نظر داشتند ولی به عشق هواداران پرشور قائمشهر، نساجی را انتخاب کردم.

*نظرتان در مورد تیم امسال نساجی چیست؟

من سال های گذشته در نساجی نبودم و نمی دانم که جو این تیم چگونه بود ولی به نظر من امسال مجموعه خوبی دور هم جمع شده ایم. کادر فنی خوبی داریم و صمیمیت خیلی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد. امیدوارم که در نهایت موفق شویم به هدفمان برسیم.

*حرفی اگر مانده بفرمائید.

وقتی که سنم پایین تر بود بازی های نساجی را در وطنی دنبال می کردم و همیشه در رویاها خودم را در تیم بزرگسالان نساجی تصور می کردم و خیلی خوشحالم که به آرزویم رسیدم. امیدوارم بتوانم با بازی خوب خودم جواب اعتماد کادر فنی و لطف هواداران را بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neq7r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لبیک محمود فکری به گوش زدهای فرتاک ورزشی/ بهتر شدن زمان می خواهد
اختصاصی/