تاریخ انتشار: 1395/06/07 14:21
اختصاصی/
کد خبر: 264933

اگر تمرکز کافی را داشتیم می توانستیم برنده بازی شویم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر تمرکز کافی داشتیم می توانستیم سه امتیاز بازی با مس را به دست بیاوریم.
اگر تمرکز کافی را داشتیم می توانستیم برنده بازی شویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمود فکری پس از تساوی تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ده موقعیت بالای 80 درصد گل داشتیم ولی یک سری مشکلات سبب شده است تا بازیکنانم تمرکز لازم را برای به ثمر رساندن گل نداشته باشند وگرنه با اختلاف 5 گل برنده این دیدار بودیم.

فکری ضمن تشکر از بازیکنانش بابت تلاشی که داشتند گفت: جا دارد از همین جا تشکر ویژه ای نیز هواداران تیم مان داشته باشم که در این روزها حامی ما هستند و دست تک تک هواداران را به خاطر این حمایت شان می بوسم.

وی با ضمن تجلیل از مالک باشگاه نساجی گفت: شاید هواداران نساجی به خاطر شرایط فعلی راضی نباشند ولی باید به این موضوع توجه داشت که پرهام بومی نیست و بدون هیچ چشمداشتی سال ها برای نساجی زحمت کشیده و هزینه کرده است و از این بابت از وی تشکر می کنم.

سرمربی نساجی نقش مسئولان را هم برای حمایت از نساجی موثر دانست و گفت: مسئولین باید به سرمایه گذاران توجه کنند تا انگیزه شان برای کار کردن در استان را از دست ندهند.

محمود فکری برنامه ریزی و حمایت اصولی را رمز صعود یک تیم به لیگ برتر برشمرد و گفت: اگر نساجی با این شرایط به لیگ برتر صعود کند معادلات به هم می ریزد.

فکری در ادامه افزود: تمام عوامل یک تیم باید درست کار کند تا موفق شویم ولی تیم ما در این زمینه می لنگد. با این شرایط بدون شک باید در پایان فصل افسوس امتیازهای از دست رفته را بخوریم.

سرمربی نساجی در پایان گفت: داوری در کل خوب بود و اتفاق تاثیرگذاری در بازی بوجود نیامد که در نتیجه تیم تاثیر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6mln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمود فکری: باید به سرمایه گذاران توجه کرد تا انگیزه شان را از دست ندهند
اختصاصی/