تاریخ انتشار: 1395/06/07 14:50
کد خبر: 264921

اصلا به فکر بازگشت به استقلال نیستم

مهاجم ایرانی آلانیا اسپور ادعا می‌کند که تیم جدیدش بیشتر روی دفاع تمرکز دارد و به همین دلیل باید دوندگی بیشتری نسبت به لیگ ایران داشته باشد.
اصلا به فکر بازگشت به استقلال نیستم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،  سجاد شهباززاده گفت که یکی از دلایل رفتنش به فوتبال اروپا حضور در تیم‌ملی بوده است و امیدوار است که به این خواسته‌اش هم برسد.

 

از نظر تو شرایط آلانیا اسپور در لیگ ترکیه امیدوارکننده است؟

طبیعی است که تیم ما کمی با مشکل هماهنگی روبه‌رو باشد چراکه بازیکنان جدیدی از سراسر دنیا به تیم ما اضافه شده‌اند و در این شرایط کمی به زمان نیاز داریم. از این گذشته ما در تیمی بازی می‌کنیم که تجربه حضور در سوپرلیگ ترکیه را نداشته است و اتفاقا با تیم‌های سختی هم بازی‌هایش را شروع کرده است. بازی با بشیکتاش و آنتالیا اسپور بازی‌های سختی بود که خدا را شکر در بازی با آنتالیا توانستیم یک بازی روحیه‌بخش در ادامه لیگ به دست بیاوریم.

 

اوضاع خودت چطور است؟ آیا شرایط طبق پیش‌بینی‌هایت پیش رفته است؟

حضور در آلانیا یک تجربه بسیار تازه برای من است و فکر می‌کنم لیگ ترکیه یکی از بهترین لیگ‌های منطقه است. دوندگی و درگیری در این لیگ بسیار بالاتر از لیگ ایران است و به همین دلیل است که می‌گویم کمی زمان می‌خواهم که از نظر ذهنی و البته بدنی به شرایط ایده‌آل برسم. خدا راشکر در آلانیااسپور همه چیز فراهم است و من هم از حضور در این تیم کاملا راضی هستم.

 

با حرف‌هایی که می‌زنی به نظر می‌رسد کمی از نظر بدنی از بازیکن‌های دیگر عقب هستی. این موضوع را تایید می‌کنی؟

نه چنین چیزی نیست. من چه در زمانی که در ایران بازی می‌کردم و چه حالا همیشه تمرین‌های جداگانه داشتم و حالا هم از نظر بدنی عقب نیستم بلکه کمی زمان می‌خواهم که با شرایط لیگ ترکیه هماهنگ شوم. در لیگ ترکیه شرایط تمرین بسیار پرفشارتر از لیگ ایران است و در بازی‌ها هم همین شرایط وجود دارد و به همین دلیل کمی شرایط سخت است.

 

ولی در این مدت شایعاتی درباره تو به وجود آمده که می‌خواهی مثل رضائیان و طارمی به لیگ ایران برگردی. چقدر این موضوع صحت دارد؟

چنین چیزی درست نیست و من کاملا از حضور در لیگ ترکیه راضی هستم. تا همین جا هم که در آلانیا اسپور حضور داشته‌ام. تجربیات بسیار خوبی به دست آورده‌ام. البته حضور در لیگ ترکیه هیچ تضمینی برای موفقیت نیست اما من تلاش می‌کنم مثل زمانی که در ایران بودم و برای اهدافم تلاش می‌کردم. حضور در لیگ ترکیه یک تجربه جدید است که سختی‌های خاص خودش را دارد اما من آمده‌ام تا مبارزه کنم و نتیجه و اتفاقی که می‌افتد دست خدا است و من تلاشم را می‌کنم تا ان‎شاءالله بهترین اتفاق‌ها برای من رخ بدهد.

 

در آلانیا مهاجم هستی و قطعا انتظار گلزنی از تو خواهند داشت، فکر می‌کنی این انتظار به حق است؟

من این را باید بگویم که آلانیااسپور شرایط خاصی دارد. من مهاجمم ولی با توجه به اینکه تیم ما تازه به سوپرلیگ ترکیه آمده است، شرایط خاص خود را دارد و در تیم ما عملکرد دفاعی مهمتر از تهاجمی است. به عنوان مثال ما در همین بازی با آنتالیا اسپور در نیمه اول تمام بازیکنان وظایف دفاعی داشتند که این شرایط دوندگی زیادی می‌طلبید اما در نیمه دوم تاکتیک ما عوض شد و با یکسری تغییرات در سیستم توانستیم برنده بازی شویم.

 

کارلوس کی‌روش نشان داده که هر بازیکنی که به فوتبال اروپا برود خیلی راحت پیراهن تیم‌ملی را برتن خواهد کرد. فکر می‌کنی این اتفاق برای تو هم خواهد افتاد؟

به هر حال من هم مثل همه بازیکنان خیلی دوست دارم که در تیم‌ملی بازی کنم و اتفاقا یکی از دلایلی که فوتبال اروپا را انتخاب کردم حضور در تیم‌ملی بود. مطمئنا اگر در آلانیااسپور موفق باشم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم حضور تیم‌ملی را هم به همراه خواهم داشت.

 

هنوز بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنی؟

بله، صددرصد. من اگر برسم حتما بازی‌های استقلال را نگاه می‌کنم و در کل برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم همیشه موفق باشم.

 

خیلی‌ها می‌گویند که جدایی تو از استقلال باعث شده که این تیم در گلزنی با مشکل روبه‌رو شود، خودت این مساله را قبول داری؟

من اصلا  چنین فکری نمی‌کنم و مطمئنم که نتایج خوب استقلال به زودی شروع می‌شود. نتیجه نگرفتن در بازی‌های ابتدایی کاملا طبیعی است و استقلال یکسری مشکلات دارد که قطعا رفع می‌شود چراکه مشکلات عجیبی نیست. من بازی‌های استقلال را هم دیده‌ام و به نظرم این تیم عملکرد خوبی دارد و در کل هیچ نگرانی‌ای از بابت استقلال ندارم چراکه مطمئنم این تیم به زودی روزهای خوبی را تجربه خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xredp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم استقلالی شماره اش را مشخص کرد