تاریخ انتشار: 1395/06/07 14:53
کد خبر: 264919

آژیر خطر در تیم قهرمان لیگ

وضعیت قرارداد بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان به مشکل بزرگ این تیم تبدیل و همین موضوع سبب شده تا چند بازیکن آبی ها در تمرینات حاضر نشوند.
آژیر خطر در تیم قهرمان لیگ

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید این روزها با مشکلات مالی روبرو شده و بازیکنان و کادرفنی این تیم تاکنون پولی دریافت نکرده‌اند. 
 
بازیکنان تیم قهرمان لیگ حدود 25 درصد از قرارداد فصل گذشته شان را دریافت نکردند و در لیگ شانزدهم نیز دریافتی نداشتند تا این مشکلات سبب شود، تعدادی از بازیکنان آبی ها تمرینات را تحریم کنند و در محل تمرین حاضر نشوند.
 
حدود 9 بازیکن اصلی استقلال خوزستان روز گذشته در تمرین تیمشان شرکت نکردند تا به نوعی اعتراض خود را به شرایط موجود بیان کنند. رحیم زهیوی، فرشاد جانفزا، سالاروند، میثم دورقی، پیمان شیرزادی، عقیل کعبی،دانیال ماهینی، عزت الله پورقاز و محمدطیبی روز گذشته در تمرین استقلال خوزستان شرکت نکردند. 
 
اعضای استقلال خوزستان از بد قولی مسئولان باشگاه، مدیریت و اعضای هیأت مدیره باشگاه به خاطر عدم توجه تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان ناراحت هستند و تصمیم گرفتند اعتراض خود را به این شکل بیان کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vpzaj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ما را مدعی قهرمانی لیگ بدانید