تاریخ انتشار: 1395/06/07 16:23
کد خبر: 264898

جیووا: هر برندی که بپوشند مهم نیست ما هم خوشحال می شویم!

تیم ملی جیوا را بی خیال شد و روی به آدیداس آورد تا فاز جدیدی در خصوص این موضوع پیش بیاید.
جیووا: هر برندی که بپوشند مهم نیست ما هم خوشحال می شویم!

به گزارش لیگ برتر فرتاک ورزشی، بعد از اینکه خبر آدیداس پوش شدن تیم ملی ایران منتشر شد انتظار می‌رفت مسئولان شرکت جیووا واکنش تندی نشان بدهند اما انگار این خبرها نیست.

محمد علی تابع بردبار مدیر عامل نمایندگی جیووا در خاورمیانه در این باره به ایسنا گفت:« اگر حضور نداشتن جیووا باعث کسب نتیجه خوب می‌شود، ما هم حاضریم به تیم ملی کمک کنیم. هدف و آرمان ما موفقیت تیم ملی است و الان هم برای تیم ملی دعا می‌کنیم و امیدواریم این تیم و کارلوس کی‌روش در آسایش نتیجه بگیرند. شاید با اقدام فدراسیون، شرکت جیووا متحمل خسارت‌های مالی زیادی شود، اما برای موفقیت تیم ملی این خسارت را به جان می‌خریم.»

بردبار درباره واکنش احتمالی شرکت اروپایی جیووا گفت: «اخبار ضد و نقیض بوده و برای این شرکت اروپایی هم چنین اخباری قابل هضم نیست. چون هنوز به صورت کتبی چیزی برای ما ارسال نشده، ما هم این اخبار را به مسئولان ایتالیای منتقل نکرده‌ایم.  ما به دنبال همکاری خوبی هستیم. ما به تصمیم آن ها احترام می‌گذاریم اما قرارداد جیووا و فدراسیون فوتبال بسیار حرفه‌ای بسته شده و صحبت‌های ما به صورت کتبی انجام می‌شود و دلیلی ندارد به خاطر این خبر فورا با مهدی تاج تماس بگیرم. ما بر اساس اخباری که در سایت‌ها و جراید منتشر می‌شود اقدام نمی‌کنیم. ما می‌خواهیم کار خوبی را در ایران انجام دهیم و ضرورتی ندارد مزاحم دوستان‌مان در فدراسیون شوم. خوشحالی مردم مهم‌تر از پوشیدن پوشاک جیووا یا هر برند دیگری است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j7y6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لباس‌های جدید جیووا بدون DHL به فدراسیون فوتبال رسید/ پاسخ قطعی این هفته اعلام می‌شود