تاریخ انتشار: 1395/06/07 22:05
اختصاصی/
کد خبر: 264839

مهیار زحمتکش: ما می خواستیم فوتبال بازی کنیم و فوتبالی ببریم که همینطور شد

مهیار زحمتکش مدافع ملوانان یکی از چهره های شاخص دربی گیلان بود جوان جویای نام تیم ملوان بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دیدار ملوان و سپیدرود بود.
مهیار زحمتکش: ما می خواستیم فوتبال بازی کنیم و فوتبالی ببریم که همینطور شد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهیار زحمتکش در گفتگویی بندرانزلی درباره دربی گفت: دربی همیشه حساس بوده و این دیدار هم حساسیت خاص خودش را داشت همه ما هم قسم شدیم که بازی خوبی ارایه دهیم و فوتبالی سراسر هجومی و جاندار و بدون حاشیه ارایه دهیم، و خدا رو شکر سربلند بیرون آمدیم.

وی درباره عدم ورود تیم ملوان به حاشیه های این دیدار افزود: کادر فنی در طول هفته گذشته درباره حاشیه های احتمالی این دیدار خیلی با ما صحبت کردند و ما تمام تمرکزمان بر روی نتیجه و کسب موفقیت در این بازی بود و وفاقی که بین هواداران دو تیم بوجود آمده بود هم بی تاثیر نبود ولی درکل ما می خواستیم فوتبال بازی کنیم و فوتبالی ببریم که همینطور شد.

مهیار زحمتکش در بازی در دو پست مختلفی که تا به الان و در این فصل بازی کرده گفت: پست اصلی من از زمان پایه ها دفاع وسط و هافبک وسط بود و در هشت سال اخیر من هافبک بازی کرده بودم، امسال بنا به نظر مربیان تیم در پست دفاع چپ بازی کردم و در این دیدار مدافع وسط بودم، وظیفه من این است که در هر پستی که مربی تشخیص می دهد بازی کنم. خواست خدا بود که در این دیدار حساس در این پست بازی کنم و من تا به حال در چنین دیدار حساسی و در دربی بازی نکرده بودم و آرزو داشتم که در دربی بازی کنم،تمام تمرکزم را در طول تمرینات هفته گذشته گذاشتم که خوب تمرین کنم و از این بابت خوشحالم که توانستم خوب عمل کنم و برای تیمم مفید باشم.

وی درباره دیدار هفته آینده در بوشهر گفت: امسال شانس ما این است که تمامی دیدارهای ما در فصل گرما در شهرهای گرمسیر انجام می شود و خشکی و دمای هوا خیلی روی بازیکنان اثر می گذارد من شناخت چندانی روی تیم ایرانجوان بوشهر ندارم ولی ما با این برد روحیه خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم دست پر از بوشهر برگردیم و دل مردم را شاد کنیم. جایگاه ملوان لیگ یک نیست و تمام هدف بازیکنان و کادر فنی و باشگاه و هواداران صعود به لیگ برتر است و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم تا ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

زحمتکش در پایان گفت: این برد شیرین را به همه هواداران ملوان در هر کجا که هستند تبریک می گویم و به آنها تقدیم می کنم و از آنها می خواهم که صبور باشند و از این تیم جوان حمایت کنند تا ما هم بتوانیم بهترین نمایش خود را در زمین ارایه دهیم و ملوان را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogqpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنوز به سطح ایده آل نرسیده ایم
سرمربی ملوان؛