تاریخ انتشار: 1395/06/08 00:13
عزیزی: در هیچ جای دنیا مثل ایران دلالی نمی‌شود
کد خبر: 264806

جای برانکو بودم اجازه بازگشت رضاییان را نمی‌دادم

من بودم هرگز این اجازه را نمی دادم که دوباره رضاییان به تیم برگردد.
جای برانکو بودم اجازه بازگشت رضاییان را نمی‌دادم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، خداداد عزیزی در واکنش به بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس با وجود اینکه برانکو بارها با این مسئله مخالفت کرده بود، تاکید کرد: نظرات دراین‌باره متفاوت است اما قطعا اگر من بودم هرگز از تصمیم خودم برنمی‌گشتم حتی اگر این موضوع منجر به اخراجم شود. برانکو حتما صلح تیمش را در این دیده که تغییر موضع داده است. رضاییان هم بازیکن بدی نیست و سال گذشته خیلی به پرسپولیس کمک کرد.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها در نظر دارند رضاییان را جانشین آنتونی گولچ کنند در حالی که بیش از یک میلیارد برای جذب این بازیکن هزینه شده است، اظهار داشت: اعتقاد من این است که در هیچ جای دنیا تا این اندازه در جذب بازیکنان خارجی دلالی نمی‌شود. خیلی راحت بازیکنان خارجی که نهایتا صدهزار دلار می‌ارزند را به ایران آورده و قرارداد سیصد هزار دلاری با آنها امضا می‌کنند و در این میان همه چیز به کام دلال‌ها می‌شود. باور کنید بازیکنان خارجی هم که می‌آورند بسیار ضعیف هستند و بازیکنان جوان ما کارایی بسیار بیشتری دارند.

عزیزی گفت: متاسفانه در باشگاه‌های دولتی بیشتر شاهد این اتفاقات هستیم و مدیران خیلی راحت پول بیت‌المال را در جیب خارجی‌ها و دلال‌ها می‌ریزند.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bobzv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرد جذاب پرسپولیس فقط در آسیا به میدان می‌رود