تاریخ انتشار: 1395/06/08 01:30
در مصاحبه با خبرنگاران
کد خبر: 264790

انریکه: حریفمان قدر بود و سه امتیاز طلایی را کسب کردیم

بارسلونا امشب در زمین بیلبائو موفق شد دومین پیروزی فصل را کسب کرده و با 6 امتیاز پس از لاس پالماس در جایگاه دوم قرار بگیرد.

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، تک گل بارسلونا را راکیتیچ در دقیقه 20 به ثمر رساند و بارسا که موقعیت های گلزنی دیگری نیز به دست آورد، در نهایت به همان برد یک گله رضایت داد.

 

انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی پرتنش و پربرخوردی بود؛ در حالیکه در چنین مقطعی از فصل معمولا شاهد چنین بازی هایی نیستیم. می دانستیم که حریف، ما را از زمین خودمان پرس خواهد کرد.

در نیمه اول مرتکب اشتباهاتی شدیم اما در مقاطعی توانستیم از زیر این پرس خارج شویم که صحنه گل یکی از آنها بود. گل راکیتیچ فوق العاده بود. در نیمه دوم، بازی به مراتب بهتری انجام دادیم اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم. در نهایت پیروز شدیم و از این مساله خوشحالم."

 

انریکه در مورد اینکه برد بارسا می توانست پرگل تر باشد گفت:" دوست داشتم کنترل بیشتری روی بازی می داشتیم اما بیلبائو ریسکی بازی می کرد. باید زودتر کار این تیم را تمام می کردیم چون موقعیت های زیادی به دست آوردیم ولی قدرشان را ندانستیم.

حریفمان قدر بود و سه امتیاز طلایی را کسب کردیم. بازیکنانم همان آمادگی و کیفیت مقطع پایانی فصل قبل را داشتند؛ با همان انگیزه و اشتیاق برای کسب پیروزی."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rler6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انریکه و پاداش برد برابر بتیس به بازیکنان بارسا

راکیتیچ ار بارسلونا میرود!
تعداد هافبک های بارسلونا به عدد ۹ رسیده