تاریخ انتشار: 1395/06/08 13:57
کد خبر: 264724

حسن زاده:نظرمحمدی کارهای فرهنگی دربی را زیر سوال برد

رئیس کمیته انضباطی گفت: بازیهای هفته گذشته لیگ دسته اول فوتبال در حالی برگزار شد که شاهد تخلف انضباطی در سه مسابقه بودیم.
حسن زاده:نظرمحمدی کارهای فرهنگی دربی را زیر سوال برد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، اسماعیل حسن زاده اظهار داشت: به زودی و تا پایان هفته رای تیم های متخلف را اعلام می کنیم. در سه دیدار از رقابتهای لیگ دسته اول شاهد تخلفات انضباطی بودیم که پس از بررسی آرای آن از طریق سایت رسمی فدراسیون مطرح می شود.

وی در ادامه درباره دربی گیلان که بین دو تیم سپید رود رشت و ملوان بندر انزلی برگزار شد، گفت: خوشبختانه مسئولین برگزار کننده این مسابقات با انجام کارهای فرهنگی شرایط مناسبی را برای برگزاری این شهرآورد فراهم کرده بودند. پیراهن های سفیدی بر تن افراد بودکه حاوی پیام دربی گیلان بدون توهین بود.

حسن زاده در پایان گفت: تماشاگران تیم میهمان و میزبان به تشویق تیم خود پرداخته و کاملا رفتار های مناسبی در طول جریان بازی داشتند اما متاسفانه در حین مسابقه از سوی علی نظر محمدی-سرمربی تیم سپید رود رشت تخلفاتی صورت گرفت که باعث شد آرامش بازی بر هم بخورد و کارهای فرهنگی مسئولین برگزار کننده این مسابقه زیر سوال برود. به عنوان ناظر انضباطی در این دیدار حضور داشتم و گزارش ناظر بازی را نیز در اختیار کمیته انضباطی قرار داده ام تا هر چه زودتر رای انضباطی این دیدار پس از بررسی نیز اعلام شود.

منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e5vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یک هوادار ملوان سکته کرد
پس از پیروزی در دربی گیلان

قضاوت دربی به ترکی سپرده شد
دربی گیلان و بازهم حساسیت های خاص؛