تاریخ انتشار: 1395/06/08 14:02
کد خبر: 264722

آخرین خبرها از وضعیت مصدومان باشگاه استقلال

دو بازیکن مصدوم استقلال از روز چهارشنبه می‌توانند در تمرینات این تیم حاضر شوند.

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، کاوه رضایی، مهاجم تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در دیدار روز گذشته (یکشنبه) این تیم برابر راه‌آهن به میدان نرفت. او در جلسه تمرینی قبلی تیمش هم غایب بود. ظاهرا این بازیکن با مصدومیت از ناحیه انگشت شصت پا روبرو شده بود،  ولی بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد که خطری او را تهدید نمی‌کند و احتمالا در تمرین عصر پنجشنبه استقلال حاضر می‌شود.

 

دیگر بازیکن مصدوم استقلال فرشید باقری است که با اسپاسم شدید در پایش مواجه شده است. او در مصاف استقلال با راه‌آهن دچار مشکل و تعویض شد.

 

این بازیکن هم احتمالا در تمرین چهارشنبه استقلال حاضر خواهد شد. بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال با تایید مطالب فوق، گفت‌: مصدومیت فرشید باقری خیلی جدی نیست و پزشکان استقلال به من گفته‌اند که می‌تواند به زودی در تمرینات حاضر شود.

 

یکی دیگر از مسائل اخیر استقلال حضور مجتبی حق دوست است. این بازیکن که قرار است به صورت قرضی به جمع استقلالی‌ها اضافه شود، یک جلسه تمرین انفرادی و یک جلسه تمرین گروهی با آبی‌های پایتخت برگزار کرده است. با این حال با توجه به این که افتخاری، سرپرست استقلال هنوز حق امضا ندارد، قرارداد این بازیکن هنوز رسمی نشده و به ‌این‌ ترتیب وضعیت او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5obj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاوه هم سر تمرین نیامد