تاریخ انتشار: 1395/06/08 17:26
اختصاصی/
کد خبر: 264652

سرمربی شاهین بوشهر: قدرت واقعی شاهین هوادارانش هستند

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر: با بهترین شرایط تاکتیکی و نفرات به میدان می رویم/ قدرت شاهین به حمایت هوادارانش و عشق آنها به تمیشان می باشد.
سرمربی شاهین بوشهر: قدرت واقعی شاهین هوادارانش هستند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمد احمدزاده در گفتگویی با برنامه پسین ورزش رادیو بوشهر در خصوص شرایط فعلی تیمش اظهار داشت: با توجه به زمان محدودی که در اختیار داشتیم مجبور شدیم که کار بدنسازی و تاکتیکی را با هم انجام دهیم و در مدت کوتاهی تیم را هم ببندیم که این کار برای ما کمی مشکل بود که با برنامه ریزی باشگاه و تلاشهای صورت گرفته انجام شد و به نسبت اکثر تیمها در کشور که عادت شده تیم را در لحظات آخر روانه رقابتها کنند جلوتر هستیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: اردوی 10 روزه خوبی در منطقه چادگان داشتیم و بعد از آن در بوشهر چند دیدار تدارکاتی  برگزار کردیم و به یک هماهنگی نسبی دست یافته ایم و با توجه با بازیکنان با تجربه ای که در اختیار داریک که از لحاظ ذهنی درک بالایی دارند و مظالب را به خوبی دریافت و اجرا می کنند به آینده تیم امیدواریم.

احمد زاده تاکید کرد: فردا شرایط گرمای هوا کار را برای هر دو تیم سخت خواهد کرد، اما سعی داریم در دیدار اول با بهترین شرایط تاکتیکی و نفرات به میدان برویم تا آنچه هواداران مدنظر دارند ارائه دهیم و با یک پیروزی دل همه عاشقان شاهین را شاد کنیم.

وی در خصوص حضور مسعود نظر زاده در تیم شاهین شهرداری تصریح کرد: همه مجموعه باشگاه از بازگشت این بازیکن به تیم و شهر خودش خوشحال هستند و مسعود باتجربه و انگیزه ای که دارد می تواند کمک بسیار بالایی برای موفقیت تیم باشد و در حقیقت این بازیکن یکی از خریدهای خوب تیم در این فصل محسوب می شود.

احمدزاده در خصوص شرایط حریفان نیز گفت: شناخت لازم از تیمهای همگروه ندارم اما اعتقاد داریم تیمی که می خواهد مدعی صعود باشد باید با تمام قدرت در برابر حریفان ظاهر شود و شرایط فعلی گروه نباید تمرکز ما را به هم بزند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در خصوص هواداران شاهین اذعان داشت: شاهین به واسطه هوادارانش در تمامی ایران شناخته می شود و در واقع قدرت شاهین به حمایت هوادارانش و عشق آنها به تمیشان می باشد و همین پتاسیل می تواند اصلی ترین عامل صعود تیم به لیگ دسته یک باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lgm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تمرین شاهین با احمدزاده فردا برگزار خواهد شد
چند خبر کوتاه از شاهین بوشهر؛