تاریخ انتشار: 1395/06/08 18:21
کد خبر: 264633

گزارش تمرین پرسپولیس/ مسلمان زیر نظر نگاه تیزبین آقا کریم

شاگردان برانکو بعد از تمرین بدنى نوبت صبح از ساعت ١٨ خود را مهیاى تمرین فوتبال و تاکتیکى کردند.
گزارش تمرین پرسپولیس/ مسلمان زیر نظر نگاه تیزبین آقا کریم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پرسپولیسى ها در ادامه تمرینات فشرده خود، از ساعت ١٨ تمرین نوبت دوم خود را در زمین شهید کاظمى و در حضور ٢٠٠ هوادار برگزار کردند که در ادامه حواشى مربوط به آن را از نظرتان مى گذرانیم.

* کریم باقرى بعد از ١٠ روز غیبت در تمرینات این تیم که به دلیل حضور در کلاس هاى مربیگرى بود، امروز در تمرین حضور یافت.

* باقرى در زمان گرم کردن بازیکنان زیر نظر مارکو با شوت به سمت محسن مسلمان آمادگى او را سنجید! مسلمان که چند روز پیش به فشار تمرینات گله کرده بود، تنها با لبخند به این شوخى باقرى پاسخ داد.

* رادوشوویچ و درویش وند، دو دروازه بان حاضر در تمرین پرسپولیس در غیاب بیرانوند به تمرینات اختصاصى زیر نظر ایگور پانادیچ پرداختند و جالب اینکه درویش وند بارها با توجه به مشکل برقرارى ارتباط و ترجمه نمى توانست خواسته هاى او را برآورده کند و عصبانیت پانادیچ را به همراه داشت.

* محمود خوردبین بار دیگر از نشر مصاحبه اى توسط او که در آن عنوان شده بود برخى بازیکنان نسبت به بازگشت رضاییان معترض هستند گلایه داشت و خواست این حواشى را منتشر نکنند.

* بعد از انجام آیتم اول تمرین که اختصاص به فوتبال تک ضرب داشت، بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند و در ضلع شمالى زمین به کارهاى بدنى پرداختند.

* برانکو که شخصا به نظر مى رسید امروز دلش براى بازى فوتبال تنگ شده بود، از هر فرصتى براى پا به توپ شدن استفاده مى کرد و سر به سر چوک مى گذاشت.

منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6mgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اقدامی انساندوستانه از دو بایکن پرسپولیس + عکس