تاریخ انتشار: 1395/06/08 18:30
کد خبر: 264627

ادامه چانه زنی با برانکو درباره رضاییان

شنیده ها حاکی از آن است که برانکو تا پایان نیم فصل قصد ندارد رضاییان را در ترکیب جای دهد
ادامه چانه زنی با برانکو درباره رضاییان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه اعلام کرده از این پس تمرینات تیمش در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال خواهد شد و آنها دیگر قصد بازگشت به مجموعه ورزشی درفشی‌فر را ندارند. حتی قرار است به زودی دستگاه‌های بدنسازی که برانکو و دستیارانش برای سرخپوشان از کشورهای آلمان و ایتالیا سفارش داده بودند در سالن بدنسازی این ورزشگاه چیده شود تا به نوعی تجهیزات این ورزشگاه کامل شود.

 

* با توجه به اینکه باشگاه دبرسن مجارستان قصد صدور ITC بوژیدار رادوشوویچ را ندارد، پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته از طریق فیفا برای صدور ITC این دروازه‌بان اقدام خواهند کرد تا او بتواند از بازی با تراکتورسازی در لیست 18 نفره سرخپوشان قرار بگیرد.

 

* برانکو هنوز راضی به بازگشت رامین رضاییان در تمرینات تیمش نشده و مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال راه‌حلی برای متقاعد کردن این مربی کروات هستند. این در حالی است که رضاییان مدعی شده در دو بازی پیش‌روی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی آن قدر خوب کار خواهد کرد تا برانکو قانع شود او به جمع سرخپوشان برگردد.

 

* پرسپولیسی‌ها همچنان منتظرند لباس‌های اصل آنها از ایتالیا برسد تا از هفته پنجم به این لباس‌ها به میدان روند. اسپانسر البسه ورزشی پرسپولیس به مسئولان این باشگاه قول داده قبل از بازی با تراکتورسازی لباس‌های جدید را در اختیار آنها قرار دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kl7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو هت‌تریک می‌کند؟