تاریخ انتشار: 1395/06/08 18:57
کد خبر: 264620

دومین پیروزی فوتسالیست‌های ایران مقابل ازبکستان

شاگردان محمد ناظم الشریعه در دومین دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان به برتری خفیف دست یافتند
دومین پیروزی فوتسالیست‌های ایران مقابل ازبکستان

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی،تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه در مشهد به مصاف ازبکستان رفت و در پایان به پیروزی ۶ بر ۳ رسید.

در این دیدار ابتدا فرهاد توکلی در حالی که دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود روی کار تاکتیکی و با شوتی زیبا دروازه ازبکستان را باز کرد. در ادامه یانوف در دقیقه ۷ موقعیت تک به تک با سپهر محمدی را به گل تبدیل کرد تا بازی مساوی شود اما ۲ دقیقه بعد حسین طیبی این گل را جبران کرد و ایران را پیش انداخت.

در حالی که ۳ دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود ازبک‌ها روی غفلت مدافعین ایران گل دوم خودشان را به ثمر رساندند تا دوباره کار به تساوی کشیده شود اما این پایان کار نبود و قدرت بهادری یک دقیقه بعد با شوتی زیبا ایران را سه گله کرد.

با شروع نیمه دوم ناظم‌الشریعه از بازیکنان باتجربه خود استفاده کرد تا برتری تیم ملی در نتیجه حفظ شود. حسین طیبی در دقیقه ۲۹ با پاس زیبای مهدی جاوید گل چهارم تیم ملی و گل دوم خودش را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در حالی که مدافعان تیم ملی غفلت کرده بودند بازیکن ازبک در دقیقه ۳۳ با ضربه‌ای آرام و روی اشتباه سپهر محمدی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه ایران با استفاده از اشتباه حریف دو گل دیگر بوسیله مهدی جاوید و فرهاد توکلی به ثمر رساند تا با نتیجه ۶ بر ۳ ازبکستان را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی که در مشهد اردو زده تا چهارشنبه در این شهر حضور خواهد داشت و سپس به تهران می‌آید تا ۱۸ شهریور برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۶ عازم کلمبیا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqkwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناظم الشریعه: بازی برابر تایلند دشوار است
هماهنگ شدن بازیکنان مهم است نه نتیجه بازی های تدارکاتی؛