تاریخ انتشار: 1395/06/08 19:28
کد خبر: 264612

مدیرعامل اسبق استقلال: به تراکتورسازی علاقه دارم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی با مشکل روبرو می‌شود اما هواداران تراکتورسازی همیشه نشان دادند همکاری لازم را با مسئولان دارند.
مدیرعامل اسبق استقلال: به تراکتورسازی علاقه دارم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در مسابقه دوستانه تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز گفت: می‌دانید من آذری هستم و به تیم‌های آذربایجان علاقه زیادی دارم. تراکتورسازی جزو تیم‌های خوب فوتبال ایران است. مدتی بود که قصد داشتم به تبریز سفر کنم  تا از شرایط تیم‌های تبریزی بازدید کنم. خوشبختانه در این سفری که به تبریز داشتم این فرصت به وجود آمد که دیدار تراکتورسازی و ماشین‌سازی را از نزدیک ببینم.

وی افزود: خوشبختانه تراکتورسازی وضعیت بسیار خوبی دارد و به پشتوانه هوادارانش می‌تواند به موفقیت برسد. شما می‌دانید فوتبال تبریز دارای پشتوانه بسیار قوی و موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. تیم‌های تبریزی در این سال‌ها نشان داده که می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مورد در پیش بودن دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس و همچنین مسابقه استقلال و گسترش‌فولاد عنوان کرد: گسترش با توجه به اینکه میهمان استقلال است برای برگزاری بازی مشکلی ندارد اما برگزاری دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در این ورزشگاه (ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی) با مشکل روبرو می‌شود. البته حسن هواداران تبریزی این است اگر از آنها بخواهیم همکاری کنند بدون شک این کار را انجام می‌دهند و بیش از 5 هزار نفر به ورزشگاه نمی‌آیند اما واقعا حیف است که بازی که می‌توانست با حضور بیش از 70 هزار هوادار برگزار شود با حضور 5-6 هزار نفر دنبال شود.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: در سال‌های اخیر دیدیم که تیم‌های شهرستانی عملکرد خوبی دارند و فوتبال را از مرکز کشور، تهران خارج کردند. اکنون مثلث تیم‌های تبریزی و خوزستانی به همراه دو تیم اصفهانی توانایی‌های خود را ثابت کردند. من هم یکی از دوستداران تراکتورسازی هستم و امیدواریم این تیم موفق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbyj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ادینیو مصدوم نیست بازی با پرسپولیس حضور دارد