تاریخ انتشار: 1395/06/08 23:29
کد خبر: 264563

میلاد محمدی: بازی به بازی در ترک گروژنی بهتر می شو

میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی تیم ترک گروژنی پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر روستوف در هفته پنجم لیگ برتر روسیه گفت: امیدوارم که بازی به بازی در تیم ترک گروژنی بهتر شوم و عملکرد مطلوب تری ارائه دهم.
میلاد محمدی: بازی به بازی در ترک گروژنی بهتر می شو

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، تیم ترک گروژنی در بازی هفته پنجم لیگ برتر روسیه با نمایش 90 دقیقه ای میلاد محمدی موفق به شکست روستوف با نتیجه دو بر یک شد.

میلاد محمدی که در دو هفته اخیر لیگ برتر روسیه به بازیکن کلیدی تیم ترک گروژنی تبدیل شده است پس از پایان بازی برابر روستوف به سایت رسمی باشگاه ترک گروژنی گفت: خدا را شکر می کنم که توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

ملی پوش ایرانی تیم ترک گروژنی در ادامه اظهار داشت: بازی را کنترل کردیم و پس از به ثمر رساندن گل اول برای زدن گل دوم هم تمرکز کردیم. بازی خیلی خوبی برگزار شد و در تیم روستوف دو تن از هموطنان ایرانی ام سردار آزمون و عزت اللهی بازی می کردند. ما به زودی یکدیگر را دوباره در تیم ملی ایران ملاقات می کنیم.

میلاد محمدی  در خصوص دومین بازی متوالی 90 دقیقه ای در ترکیب تیم ترک گروژنی هم گفت: این مساله باعث اعتماد به نفس من بیشتر می شود و امیدوارم بازی به بازی بهتر شوم و عملکرد مطلوب تری ارائه دهم.

تیم ترک گروژنی تا پایان هفته پنجم لیگ برتر روسیه با 10 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogqld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی رویارویی لژیونرهای ایرانی در هفته پنجم لیگ برتر روسیه