تاریخ انتشار: 1395/06/11 11:32
اختصاصی/
کد خبر: 264148

تحقیر داماش در گرمای بندر عباس/ محمد ربیعی به محمد اف درس فوتبال داد

هفته اول لیگ دسته دو روز سه شنبه با برگزاری 18 بازی به پایان رسید.
تحقیر داماش در گرمای بندر عباس/ محمد ربیعی به محمد اف درس فوتبال داد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، در یکی از بازی های حساس گروه دوم شهرداری و داماش گیلان در بندر عباس به مصاف هم رفتند.

در این دیدار حساس سرمربیان هر دو تیم برای کسب امتیاز به زمین رفته بودند و نمی خواستند بازی اول خود را با شکست پشت سر بگذارند.

ابتدای این دیدار هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند اما با گذشت دقایقی از بازی شاگردان ربیعی توپ و میدان را در دست گرفتند و روی خلاقیت مهدی ترکمان چپ پای تکنیکی بندری ها به گل اول دست پیدا کردند، در ادامه انتظار می رفت که داماش جلو بکشد  و حمله کند و بر خلاف انتظار این بازیکنان شهرداری بودند که مدام روی دروازه حریف حمله می کردند و جالب تر اینکه یک موقعیت گل را از روی نقطه پنالتی از دست دادند.

نیمه دوم بازی مجددا توپ و میدان را یاران ربیعی در اختیار داشتند و در ادامه گل دوم خود را روی خلاقیت بازیکن صاحب نامشان فرهاد خیر خواه به ثمر رساندند تا با خیال راحت داماشی ها را راهی گیلان کنند، نکته جالب توجه این که شهرداری ها سه مرتبه توپ را به تیرک دروازه داماش کوبیدند .

با این نتیجه شهرداری بندر عباس به صدر جدول رفت و داماش گیلان که هزینه های زیادی را برای جذب بازیکن متحمل شده به قعر جدول بازیها رفت.

با فوتبالی که شاگردان دو سرمربی در زمین ارایه کردند می توان گفت محمد ربیعی به سرمربی خارجی داماش محمد اف درس فوتبال داد تا حط و نشانی برای دیگر رقبا کشیده باشد.

عجیب ترین نکته بازی مربوط به ترکیب داماشی ها بود، کادر فنی این تیم تکنیکی ترین و شاخص ترین بازیکن خود که خرید موفق آنها لقب گرفته بود یعنی حامد اکبری را وارد زمین نکردند تا موجبات باخت تحقیر آمیز خود شوند .حال باید منتظر باشیم تا بینیم چه موقع از هافبک، مهاجم سرشناس خود رونمایی خواهند کرد! !!

ضمنا در ترکیب شهرداری بندر عباس بازیکنان معروفی همچون مهدی شکوهی کاپیتان اسبق ایران جوان، مهدی ترکمان، روح اله نعمتی و فرهاد خیر خواه حضور داشتند، در آن سوی میدان نیز برای داماشی ها علیرضا نظیف کار و حسین نظیری به میدان رفته بودند .

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ervd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی داماش گیلان-شهرداری بندرعباس/ گروه مرگ با بازی مرگ آغاز می شود
اختصاصی/