تاریخ انتشار: 1395/04/20 17:22
نماینده مجلس؛
کد خبر: 274682

علی بختیار: توده مردم با قراردادهای غیر متعارف فوتبالیست ها مخالفند

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار:توده مردم با بستن قراردادهای میلیاردی در فوتبال موافق نیستند و مخالفت خود را با این قراردادهای نامتعارف هم اعلام کرده اند.
علی بختیار: توده مردم با قراردادهای غیر متعارف فوتبالیست ها مخالفند

به گزارش فرتاک ورزشی، از وزارت ورزش و جوانان، علی بختیار، اظهار داشت: توده مردم با بستن قراردادهای میلیاردی در فوتبال موافق نیستند و مخالفت خود را با این قراردادهای نامتعارف هم اعلام کرده اند. بنابراین شایسته است که برخوردی صورت گیرد تا شاهد عدالت بیشتری در ورزش باشیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار تاکید کرد: هرچند برخی مواقع بحث سقف قرارداد و نظایر آن مطرح شده اما الان میزان رقم قراردادها به بیش از یک میلیارد تومان رسیده که این همه تفاوت در رقم قرارداد فوتبالیست ها و دیگرمشاغل منطقی نیست هرچند که نمی توان منکر جذابیت و هیجان این رشته در سراسر جهان از جمله ایران شد، اما نه تا آن حدی که شاهد رد و بدل شدن چنین رقم هایی باشیم.

علی بختیار اقدام وزارت ورزش و جوانان و یا هر ارگان دیگر را که به مقابله با این رقم های هنگفت برآمده اند را ستایش کرد و افزود: مقابله با پرداخت های میلیاردی در فوتبال باید مورد حمایت بیشتری حتی از جانب مجلس شورای اسلامی هم قرار گیرد.

وی به لزوم خصوصی سازی باشگاه های دولتی هم تاکید کرد و اظهار داشت: باشگاه ها باید بتوانند باری از روی دوش دولت بردارند چرا که کارهای زمین مانده در ورزش کم نیست از جمله پروژه هایی که از قبل و حتی یک دهه پیش کلنگش به زمین زده شده و مورد توجه قرار نگرفته اند و اکنون نیز شاهد بهره برداری نشدن از آنها هستیم. بنابراین اگر وزارت ورزش و جوانان با این قراردادها مقابله کند، ارزشمند است.

علی بختیار به لزوم تعامل دولت و مجلس و بخش های مختلف به منظور توسعه و پیشرفت ورزش اشاره و تاکید کرد: قانونی که دستگاه های اجرایی را مکلف کرده یک درصد از اعتبارات خود را صرف ورزش کنند باید به بدنه ورزش تزریق شود؛ هرچند که دیگر دستگاه ها هم مشکل اعتباری دارند اما ورزش از آنجا که مقوله سلامتی جامعه و نشاط را بدنبال دارد باید مورد توجه جدی تر قرار گیرد و از این لحاظ باید به ورزش کمک شود.

وی همچنین به حمایت گروه های مردمی که در شهرستان ها و استان ها برای کمک به ورزش پیشگام شده اند تاکید و خواستار توانمند سازی آنها برای قرار گرفتن در کنار دولت به منظور حمایت از توسعه ورزش شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9bqe

آخرین اخبار