تاریخ انتشار: 1395/06/11 15:32
اختصاصی/
کد خبر: 264094

استقبال از حضور هرچه بیشتر اسپانسرینگ در باشگاه مس

باشگاه مس کرمان برای تامین هرچه بیشتر اعتبارات خود از حضور اسپانسرها به گرمی استقبال می‌کند و در این زمینه با آغوشی باز دست نهادهای صنعتی را برای همکاری می‌فشارد.
استقبال از حضور هرچه بیشتر اسپانسرینگ در باشگاه مس

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، خوشبختانه در روزهای اخیر حضور نهادهایی برای قبول اسپانسرینگ باشگاه مس ولو به صورت محدود آغاز شده است و شرکت صنعتی همرس نیز در این زمینه پیشگام گردیده است.

شرکت همرس که در کار تولید و تهیه‌ی آب معدنی‌های کاملا طبیعی و سالم می‌باشد، با توافقی که با باشگاه مس کرمان انجام داد، تهیه‌ی آب معدنی‌های تیم‌های ورزشی باشگاه را متقبل گردید و در مقابل نیز باشگاه مس کرمان خدمات تبلیغی و معرفی محصولات این کارخانه را مطابق برنامه‌های تبیلیغی و ورزشی روز دنیا انجام خواهد داد.

مسلما حضور نهادهای صنعتی همانند شرکت همرس در کنار باشگاه مس می‌تواند سودهای متقابل و مشترک زیادی داشته باشد و باشگاه مس کرمان از حضور این نهادهای صنعتی در کنار خود به شدت استقبال می‌کند.

پیش از این برخی از نهادها برای جشن باشکوه پیراهن و اتحاد تیم مس نیز به صورت اسپانسرینگ وارد عرصه شده بودند که این مقدمات خوبی برای فعالیت بیشتر در این زمینه می‌باشد.

بدیهی است نهادهای صنعتی دیگر که در این زمینه علاقه‌مند به همکاری با باشگاه مس کرمان باشند می‌توانند در این بخض اعلام آمادگی نمایند.

خبرنگار: "سعید قرائی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5jne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی های مس کرمان تمامی ندارد/ طلسم گلزنی در کرمان شکسته می شود!
اختصاصی/