تاریخ انتشار: 1395/06/11 18:49
کد خبر: 264058

پایان قهر تماشاگران استقلال با ۳ بازیکن +تصاویر

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تماشاگران این تیم فقط ۳ بازیکن آبی‌پوشان را مورد تشویق قرار دادند.
پایان قهر تماشاگران استقلال با ۳ بازیکن +تصاویر

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

* فرشید باقری،‌ محسن کریمی و هرایر مگویان به همراه ارشیا بابازاده 4 بازیکن غایب استقلال بودند.

* مجتبی حقدوست بازیکن جدید تیم استقلال مثل روز گذشته در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تنها به دویدن به دور زمین پرداخت.

* دکتر امین نوروزی که امروز به همراه دکتر کاوه ستوده در همایشی به نام همایش «سلامت و زندگی» در تالار ایوان شمس مورد تقدیر قرار گرفته بود، امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی در کنار نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا مشغول تماشای تمرین آبی‌پوشان شد.

* قبل از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال مشغول تنیس ـ فوتبال شده و هنگامی که منصوریان سوت آغاز مرین را زد، در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند.

* دقایقی از تمرین آبی‌پوشان نگذشته بود که حدود 700 تماشاگر این تیم روی سکوها به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند، آنها سپس محمد خرمگان و سایر دستیاران منصوریان را تشویق کردند و جالب اینجا بود که این تعداد از تماشاگران تنها 3 بازیکن آبی‌پوش راد صدا زده و آنها را حمایت کردند. تماشاگران استقلال که بعد از بازی باد پیکان هیچ شخصی به جز منصوریان را تشویق نمی‌کردند، امروز حیدری، رحمتی و جابر انصاری را مورد حمایت قرار داده و دیگر اسمی از هیچ بازیکنی نبردند تا قهر آنها فعلاً با 3 بازیکن از جمع تمامی بازیکنان به پایان برسد، بلکه استقلالی‌ها با نتایج‌شان ورق را برگردانند و باز هم با تشویق‌های تماشاگران روبرو شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9ell

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صید جدید منصوریان در تمرین استقلال+عکس