تاریخ انتشار: 1395/06/11 21:26
حاشیه دیدار ایران - قطر
کد خبر: 264012

پرتاب بطری آب توسط کی‌روش و رفتار غیرحرفه‌ای کادر فنی تیم ملی/ هجوم دسته‌جمعی به سمت داور

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جریان دیدار مقابل قطر با مشت‌های گره کرده شاگردانش را به انجام بازی هجومی دعوت کرد.
 پرتاب بطری آب توسط کی‌روش و رفتار غیرحرفه‌ای کادر فنی تیم ملی/ هجوم دسته‌جمعی به سمت داور

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در شرایطی از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) آغاز شد که جو ورزشگاه به شدت علیه قطری‌هاست.

* تماشاگران تیم ملی را به‌شدت تشویق می‌کنند و این در حالی است که هنگام صاحب توپ شدن قطری‌ها، صدای شیپور و سوت، جو وحشتناک و کَرکننده‌ای در ورزشگاه ایجاد می‌کند.

* کارلوس کی‌روش پس از گذشت 20 دقیقه از بازی شاگردانش را با مشت‌های گره کرده به بازی هجومی‌تر فراخواند و به نوعی بازیکنان را تهییج کرد.

* در دقیقه 24 مسابقه تماشاگران قصد تشویق مرحوم هادی نوروزی را داشتند که تشویق بی‌جان آنها این برنامه را نصفه و نیمه گذاشت.

* لحظاتی که بازی به‌دلیل مصدومیت بازیکن قطر متوقف شده بود، کی‌روش نکاتی را به دژاگه گوشزد کرد و جواد نکونام هم توصیه‌هایی برای سعید عزت‌اللهی داشت که با شماره 6 تیم ملی به نوعی جانشین او محسوب می‌شود.

* چند اشتباه داوری باعث شد کی‌روش به شدت به قضاوت این مسابقه اعتراض کند.

* پس از دو دقیقه گذشت از اعتراض سرمربی تیم ملی، وقتی کی‌روش دید داور توجهی به اعتراض او ندارد، از محوطه فنی خود خارج شد و اعتراضش را به گوش داور چهارم مسابقه رساند. داور چهارم هم کی‌روش را به آرامش فراخواند تا او به محوطه فنی خود برگردد.

* تصمیم داور مسابقه در دقیقه 41 یک بار دیگر اعتراض کی‌روش را به‌دنبال داشت و این بار علاوه بر او افشین پیروانی، دن گاسپار و جواد نکونام هم به داور مسابقه اعتراض کردند.

* دو دقیقه بعد اشتباه دیگری باعث شد میکو به سمت داور چهارم برود که این بار نکونام او را به سمت نیمکت برد. در این حین کی‌روش یک بطری آب معدنی برداشت و با عصبانیت به سمت داور چهارم رفت که افشین پیروانی این بار سرمربی تیم ملی را دعوت به آرامش کرد.

* اعلام یک دقیقه وقت اضافه توسط داور هم با اعتراض کی‌روش و نکونام همراه بود. پس از پایان بازی، همه اعضای کادر فنی تیم ملی در اقدام غیرحرفه‌ای به سمت داور رفتند تا به او اعتراض کنند. مسئولان برگزاری بازی نیز داور را به سمت رختکن هدایت کردند.

* پس از پایان اعتراض‌ها به داور کارنیو به سمت کی‌روش رفت و با صحبت کردن با سرمربی تیم ملی از او خواست آرامش خود را حفظ کند و سپس با هم به سمت رختکن رفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbw86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری نیمکت نشینان قطر با مسئولان برانکارد