تاریخ انتشار: 1395/06/11 22:50
اختصاصی/
کد خبر: 263982

آیا شاگردان مرزبان با حمایت 100 هوادار، صاحب اول و آخر رکورد جالب سپیدرود می شوند؟

در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ یک، ساعت 17:15 دقیقه فردا جمعه دو تیم سپیدرود و خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف همدیگر خواهند رفت.
آیا شاگردان مرزبان با حمایت 100 هوادار، صاحب اول و آخر رکورد جالب سپیدرود می شوند؟

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عواملی دست به دست هم داده است تا این دیدار مهیج را حساس ترین بازی هفته پنجم لیگ یک بنامیم.

با نگاهی جغرافیایی به دو تیم می توان این دیدار را یکی از دربی های حساس شمال کشور محسوب کرد. فوتبال گیلان و مازندران از دیرباز تقابل هایی با چاشنی کری و البته بعضی مواقع جنجال را به همراه داشته است و نتایج این دیدارها همیشه برای هواداران فوتبال دوست این دو استان مهم بوده است. هر چند در طی چند سال اخیر تلاش زیادی شده است این دربی ها در فضائی آرام برگزار شود ولی نمی توان از حساسیت و توجه هواداران دو تیم غافل بود.

عامل دوم را باید در هواداران دو تیم جستجو کنیم. هم سپیدرود و هم خونه به خونه از تیم های پرهوادار لیگ یک فوتبال کشور به شمار می روند و در این هفته پرشورها قصد دارند نگاه فوتبال کشور را به سمت خود معطوف کنند.

شاید جالب باشد اگر بدانید 100 هوادار خونه به خونه قصد دارند برای حمایت از تیم محبوب خود با هزینه شخصی راهی رشت شوند تا شاگردان مرزبان مقابل تیمی که بدون شک از حمایت انبوه هوادارانش برخودار خواهد بود تنها نباشند. 100 هواداری که در جذابیت و هیجان روی سکوهای ورزشگاه شهید عضدی موثر خواهند بود.

سومین و مهمترین عاملی که می تواند بر جذابیت این دیدار بیافزاید رکوردی است که رشتی ها قصد دارند همچنان آن را حفظ کنند. رکوردی که از خونه به خونه آغاز شد و باید با همین خونه به خونه خاتمه یابد!

درست 23 ماه قبل و در فصل 93 - 94 لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپیدرود در خانه مقابل خونه به خونه با نتیجه 1 بر 0 شکست خورد و از آن روز تاکنون هیچ تیمی موفق نشد نماینده پرآوازه فوتبال گیلان را در ورزشگاه عضدی شکست دهد.

بدون شک این اتفاق جالب هم می تواند هم حس انتقام گیری سپیدرود را بابت آن شکست زنده و مجاب به حفظ رکورد جالبش کند و هم شاگردان مرزبان را مجاب به شکستن این رکورد کند تا اول و آخر این رکورد به نام خونه به خونه ثبت شود.

چهارمین عامل را باید در بازیکنان خونه به خونه جستجو کرد. مازیار زارع و پژمان نوری دو انزلی چی معروف خونه به خونه اینبار نه با لباس تیم ملوان، بلکه با پیراهن تیم خونه به خونه باید مقابل یک تیم از شهر رشت قرار گیرند و بدون شک با توجه به اصطکاکی که بین فوتبال انزلی و رشت وجود دارد، بعید است جو ورزشگاه شهید عضدی را بر علیه این دو بازیکن نبینیم.

البته خونه به خونه سه بازیکن گیلانی دیگر به نام های محمد غلامی، روح الله باقری و محسن فروزان را هم دارد تا حس نوستالژیک هواداران سپیدرود را در دیدار فردا برانگیزد.

و اما پنجمین و آخرین عامل جذاب شدن این دیدار، اشتیاق هواداران گیلانی برای دیدن ستاره های خونه به خونه خواهد بود. ستاره هایی نظیر حنیف عمران زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، مهدی خیری، محسن فروزان، محمد غلامی، عباس محمدرضائی، امیرحسین فشنگچی، حمید کاظمی، میثم نقی زاده، امید نظامی پور و ... که هر کدام می توانند در زمان لازم سرنوشت بازی را تغییر دهند. 

بدون شک شاگردان نظرمحمدی نیز به مانند سایر تیم های کشور انگیزه ای دوچندان برای شکست این لشگر پیدا خواهند کرد. اتفاقی که تاکنون تیم های استقلال اهواز، مس رفسنجان، بادران و پارس جم موفق به انجام آن نشدند.

البته محروم بودن علی نظرمحمدی و بهارمست، سرمربی و سرپرست تیم سپیدرود، تلاش خونه به خونه ای ها برای حفظ رکورد شکست ناپذیری شان در این فصل و همچنین اختلاف یک امتیازی دو تیم و جهش احتمالی برنده این دیدار در جدول رده بندی و ... نیز می تواند در جذاب شدن این دیدار کمک کند.

سپیدرودی ها در هفته گذشته ال گیلانو را در یک بازی پرحاشیه به ملوان بندرانزلی واگذار کردند و خونه به خونه هم در جنوب کشور مقابل پارس جم با تساوی بدون گل متوقف شد و بدون شک عطش دو تیم را برای پیروزی در این دیدار بیشتر خواهد کرد.

 گفتنی است، تیم سپیدرود سپیدرود با دو برد و یک تساوی و یک باخت و با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم قرار دارد و خونه به خونه مازندران نیز با دو برد و دو مساوی 8 امتیازی است و در مکان سوم ایستاده است. داوری این دیدار نیز بر عهده محمدرضا اکبریان داور مطرح لیگ برتری می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9ewp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاجی فیروز مرد موفق لیگ یک در هفته ی سوم/ اکسین در قامت یک مدعی
اختصاصی/