تاریخ انتشار: 1395/06/16 13:28
کد خبر: 263092

عقیلی: آقایان؛ فرافکنی بس است، نگذاشتند با پیراهن سپاهان خداحافظی کنم

بلاتکلیفی کاپیتان سابق سپاهان به پایان نقل و انتقالات رسید و باشگاه سپاهان باز هم تکلیف این بازیکن را روشن نکرد
عقیلی: آقایان؛ فرافکنی بس است، نگذاشتند با پیراهن سپاهان خداحافظی کنم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از فارس، فصل نقل و انتقالات به پایان رسید اما تکلیف باشگاه سپاهان با هادی عقیلی مشخص نشد. هادی عقیلی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به دلیل اختلافی که با استیماچ سرمربی وقت سپاهان داشت از حضور در تمرینات منع شد و تا امروز که فصل جدید در حال برگزاری است باشگاه سپاهان تکلیف این بازیکن را مشخص نکرد.

وضعیت مدافع باتجربه سپاهان در حالی نامشخص باقی مانده که او دیگر فرصتی برای انتخاب تیم ندارد و نکته جالب هم اینجاست که مسئولان سپاهان با وجود اینکه بارها از سوی خبرنگاران در خصوص وضعیت هادی عقیلی مورد سوال قرار گرفتند هیچ گاه به صورت قطعی نظر خود را اعلام نکردند و همواره مشخص شدن وضعیت هادی عقیلی را به آینده موکول کردند.

هادی عقیلی در این زمینه، اظهار داشت: روز چهاردهم شهریور نامه‌ای از طرف باشگاه و با امضای اصغر باقریان به دستم رسید مبنی بر اینکه هیأت مدیره فعلا زمان ندارد تا به وضعیت سال گذشته من رسیدگی کند. در این نامه توصیه شده بود که برای سال جدید قرارداد سفید با باشگاه امضا کنم.

وی افزود: جالب است در این نامه به این اشاره شده که عواقب عدم حضورم در تمرینات متوجه خودم است. باشگاه این نامه را در حالی به من داده که بارها در مصاحبه‌های مسئولان باشگاه اعم از مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، سرپرست و سرمربی تیم اعلام کرده‌اند که من در لیست سرمربی نیستم و نشان می‌دهد که بین خود اعضای باشگاه این کشمکش وجود داشته که من قرارداد امضا کنم یا نه. با وجودی که من با سپاهان قرارداد رسمی داشتم و آنها به دنبال قرارداد جدید بودند.

عقیلی ادامه داد: در این مدت هیچ نامه‌ای یا هیچ درخواستی به دست من نرسید که در تمرینات شرکت کنم و اینکه برایم اکنون زده‌اند که عدم حضورم در تمرینات متوجه خودم است برایم عجیب است و باید به مسئولان سپاهان بگویم با افکار عمومی بازی کردن بس است و گناهکار نشان دادن من به خاطر اشتباهات باشگاه درست نیست.

این بازیکن تصریح کرد: تا امروز به من هیچ ابلاغی نشده و حالا که فصل نقل و انتقالات تمام شده به دنبال فرافکنی هستند. در این ماجرا متضرر اصلی من هستم چون هفت ماه است که بازی نکردم و باشگاه تکلیفم را روشن نکرد. اکنون یا باید بیرون بنشینم یا باید در تمرینات حاضر شوم. در حالیکه طبق قانون اگر قرار است بازیکنی در تمرین حاضر شود باید به او ابلاغ شود. خود بازیکن که سرخود نمی‌تواند به تمرین برود آن هم من که اصلا نمی‌دانم تمرینات کجا برگزار می شود و اکنون تیم کجاست.

وی افزود: در حالی که هنوز با باشگاه قرارداد داشتم آنها به دنبال این بودند که قرارداد جدید امضا کنم در حالی که همیشه آمادگی خودم را اعلام کرده بودم که می‌خواهم در تمرین تیمی که یک عمر برای آن زحمت کشیده‌ام شرکت کنم اما به من این اجازه را ندادند. من دوست داشتم با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم اما این فرصت را به من ندادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq6yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین اظهارات پادوانی پس از استقلالی شدن