تاریخ انتشار: 1395/06/16 19:51
اختصاصی/ موشکافی فرتاک ورزشی از اتفاقی باور نکردنی در نساجی
کد خبر: 262955

محمود فکری در اینستاگرام: هوای باشگاه بس ناجوانمرادنه آلوده است!

محمود فکری در آخرین پست اینستاگرام خود هوای باشگاه را ناجوانمردانه و آلوده توصیف کرده است، چرا سرمربی باشگاهی با این همه هوادار باید اینچنین خود و یارانش را تنها و بی یاور ببیند؟
محمود فکری در اینستاگرام: هوای باشگاه بس ناجوانمرادنه آلوده است!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فکری از روزی که سکان هدایت کشتی طوفان زده نساجی را به عهده گرفته تا به امروز شاهد همه گونه حاشیه سازی از اطرافیان خود و باشگاه بوده است تا جایی که چاره ای جز استعفا نمی بیند و امروز هم که برگشته فضای اطراف تیمش را مسموم تر از گذشته احساس می کند.

سرمربی باشگاه نساجی مازندران از روز اول شروع به کار، خود و یارانش را از سوی مالک و مدیریت باشگاه تنها احساس کرده خود دست به کار می‌شود و به سراغ مسئولین شهری و استانی می رود غافل از اینکه آنها نیز او را تنها گذاشته و تنها یک اتوبوس از استانداری نصیب تیمش می شود.

تنها دلخوشی او پس از تمام نامهربانی ها و بی توجهی های مسئولین هوادارن بودند که آنها نیز او را تنها گذاشتند، همان هایی که خود را فدایی و عاشق نساجی می دانند، همانها که از روی سکوهای ورزشگاه برای سرمربی تکلیف تعیین کرده و پا را از این هم فراتر نهاده و به خود حق اظهار نظر در مورد ترکیب تیم را نیز می دهند. همانها که جنگ سکوها را کلید زدند، کافی است تا اولین اشتباه از بازیکنی سر زده تا این کارشناسان و فرگوسن ها فریاد وا اسفا سرداده و  برای برحق نشان دادن خود، بازیکنان و کادر فنی باشگاه را از دم تیغ اعتراضات بگذرانند.

اینها نمی بینند بازیکنانی را که به خاطر بی پولی دست به اعتصاب زده اند یا دروازه بانی را که در بازی اول فصل برای سرمربی خود شاخ و شانه می کشد و باشگاه مجبور به تنبیه او میشود و درست از جایی گلها را خوردیم که آنها نبودند اما این عده فقط اعتراض را می شناسند.

عده ای نیز هر روز و پس از هر تمرین جلوی اعضای تیم را گرفته و جز استرس و فشار روانی چیزی به آنها اضافه نمیکنند، گرچه اینها حق دارند نگران باشند اما ناخواسته عامل فشار و استرس فراوان به بازیکنانی می شوند که آخر هر هفته قرار است برایشان امتیاز بیاورند، شما بگویید؛ آیا میشود؟

ای کاش مدیران باشگاه به جای آنکه هر روز به تهران و دفتر آقای پرهام رفته و با درهای بسته مواجه شوند کمی هم اتفاقات اطراف باشگاه را مدیریت میکردندو به جای محمود فکری خودشان نزد مسئولین محترم استان و شهرستان می رفتند و دست خالی برمیگشتند تا حالا که از پول خبری نیست لااقل سرمربی باشگاه با خیال راحت تر به مسائل فنی بپردازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqerd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان نساجی قائمشهر پول توجیبی گرفتند