تاریخ انتشار: 1395/06/16 20:51
کد خبر: 262931

آقای منصوریان وقت شوالیه بازی نیست!

روزهای حساس برای استقلال و منصوریان در راه است و او در این برهه از زمان نقش شوالیه را می خواهد بازی کند.
آقای منصوریان وقت شوالیه بازی نیست!

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه استقلال هر روز شاهد آبستن حوادثی تازه است و معلوم نیست در این باشگاه مدیریت بر چه اساسی انتخاب و بکار گماره می شود تا هر اظهار نظری را که دوست دارند بگویند و شرایط را بغرنج تر از گذشته نمایند.

 

سیدرضا افتخاری که از کمیته فوتسال فدراسیون به یکباره حکم مدیرعاملی استقلال را دریافت کرده است باید بداند که باشگاه استقلال شرایط خاص خود را دارد و نمی توان در هر برهه از زمان هر آن چه که در ذهن دارد اعلام نماید.

در این که برخی از قراردادها رویایی بسته شده است شکی نیست ولی زمان گفتن این موضوع نمی تواند مناسب باشد. چند روز دیگر باید استقلال به مصاف ماشین سازی برود و سپس دربی پایتخت را در برابر تیم آماده پرسپولیس برگزار نماید، در چنین شرایطی گفتن این جملات که باید قراردادها مورد بازبینی و تجدید نظر قرار بگیرد نمی توان دوای درد استقلال باشد و نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه شرایط را بدتر می کند.

اما نکته اینجاست؛ آقای منصوریان شما که با شرایط استقلال و به بازی دربی اشراف کامل داری و می دانی که بازیکنان باید در آرامش کامل باشند، چرا نقش شوالیه را می خواهی بازی کنی و می گویی از من شروع کنید؟!

علیمنصورجان؛ تو مرد سرد و گرم چشیده روزهای سخت هستی و از حمایت هواداران هم برخورداری، بازیکنان هم دوستت دارند، هر برنامه ای داری رو بگذار برای بعد از دربی و الان فقط سعی کن بازیکنان در آرامش باشند و به تمرین بپردازند.

نویسنده: نادردارستانی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqedd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصوریان همچنان نفتی فکر می کند/ استقلال به تهرانسر می رود