تاریخ انتشار: 1395/06/16 21:08
محمدتقی رحیمی؛
کد خبر: 262924

مدیرعامل پاس: باید بازی با بانی گستر را سه صفر به نفع ما رای بدهند

مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: به توجه به شواهد موجود، سهل‌انگاری تیم میزبان محرز است و نتیجه بازی باید به سود باشگاه پاس شود.
مدیرعامل پاس: باید بازی با بانی گستر را سه صفر به نفع ما رای بدهند

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، محمدتقی رحیمی امروز در گفت‌وگویی، با اشاره به لغو بازی هفته گذشته تیمش برابر بانی گستر کیش، اظهار کرد: از برگزار نشدن بازی بسیار ناراحت شدیم زیرا ما آماده شکست این تیم در خانه خودش بودیم.

وی ادامه داد: تیم پاس طبق روال معمول و تقویم برگزاری مسابقات لیگ 2، دو روز زودتر راهی جزیره کیش شدیم و حتی دو جلسه تمرینی خوب را نیز در این جزیره برگزار کردیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: روز برگزاری بازی طبق قانون 45 دقیقه زودتر وارد زمین مسابقه شدیم و بازیکنان اصلی شروع به تمرین برای گرم شدن بدن‌ خود کردند.

وی بیان کرد: وقتی وارد زمین شدیم متوجه شدیم که شرایط بازی مهیا نیست و حتی زمین بازی خط کشی لازم را هم ندارد.

رحیمی تاکید کرد: اما نکته جالب این بود که تیم حریف به هیچ عنوان وارد زمین نشد و ما به تنهایی 45 دقیقه در زمینی که تحت آبیاری بود شروع به گرم کردن کردیم تا ناظر و داوران فدراسیون نیز رسیدند.

وی اضافه کرد: تیم پاس حتی یک ساعت بعد از زمان رسمی بازی نیز به خاطر احترام به تیم حریف در زمین باقی ماند اما خبری از آنها نشد و حتی شرایط نیز مهیا نشد و نه زمین خط کشی شد، نه آمبولانس و پزشک وجود داشت و نه پلیس در این بازی حاضر شد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان از ثبت و ضبط تمام اتفاقات این بازی خبر داد و گفت: تمام این اتفاقات را ثبت کرده‌ایم و در نهایت صورتجلسه بازی را نیز که توسط نماینده فدراسیون تنظیم شده بود امضا کرده و با درخواست آنها راهی همدان شدیم.

وی با بیان اینکه در همان ساعت نیز تمام وقایع بازی را توسط نماینده فدراسیون به گوش شفیعی مسئول برگزاری لیگ 2 رساندیم، تصریح کرد: تمام موارد نشان از کوتاهی تیم بانی گستر کیش دارد و طبق قانون باید نتیجه این بازی به نفع پاس برگردد.

رحیمی ادامه داد: در برگزاری یک بازی رسمی، تمام موارد بر عهده تیم میزبان است و هیأت فوتبال تنها نقش هماهنگ‌کننده را دارد.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان اظهار کرد: در لیگ دسته دوم پهنه جغرافیایی بسیار گسترده است و تیم‌ها هزینه‌های سرسام‌آور زیادی را برای رسیدن به شهر مقصد انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در فدراسیون و سازمان لیگ به دنبال اثبات حقوق پاس هستیم تا نتیجه این بازی به نفع پاس برگردد زیرا ضعف و کارشکنی تیم کیش در این موضوع بسیار مشهود است.

رحیمی خاطرنشان کرد: مسؤولان فدراسیون سازمان لیگ برای برگزاری لیگ‌های فوتبالی بسیار تلاش می‌کنند و امیدوارم که در این موضوع نیز به مانند گذشته حق را به تیم حق‌دار دهند./فارس

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45eqwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین امروز ملوان بندرانزلی
اختصاصی/