تاریخ انتشار: 1395/04/21 03:58
کد خبر: 274540

شاهکار مدیریتی در قرارداد رضاییان/؛ جدایی به خاطر عدم علاقه!

معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با رسانه‌ها از مفاد قرارداد رضاییان رونمایی کرد اما ظاهرا او یکی از بندهای اصلی قرارداد این بازیکن را ندیده و یا علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن آن ندارد.
شاهکار مدیریتی در قرارداد رضاییان/؛ جدایی به خاطر عدم علاقه!

به گزارش سرویس لیگ برترفرتاک ورزشی، بندی که شاهکار مدیران باشگاه پرسپولیس در بستن قرارداد با بازیکن فصل گذشته راه‌آهن را به خوبی نشان می‌دهد. یکی از مسولان فدراسیون از بندی عجیب و غریب در قرارداد این بازیکن می‌گوید. بندی که مطمئنا برای مشخص شدن غیرحرفه‌ای بودن آن نیازی به تخصص نیست و هر فرد فوتبالی هم متوجه می‌شود این بند چقدر مبتدی است.

«بازیکن در فصل دوم قراردادش به دلیل عدم علاقمندی می‌تواند از پرسپولیس جدا شود.» همچنین بندی دیگر در قراردادش وجود دارد که « این بازیکن در صورت دریافت نکردن 40 درصد از قراردادش می‌تواند در نیم فصل از جمع تیم جدا شود.))

این دو بند عجیب و غریب نشان می‌دهد که رضاییان حتی در نیم فصل هم می‌‌توانسته از پرسپولیس جدا شود و اگر این اتفاق نیفتاده به گفته خودش در حق این تیم لطف هم کرده است! با مشخص شدن این نحوه قرارداد رضاییان کاملا مشخص است که هر گونه شکایت از سوی باشگاه پرسپولیس بدون نتیجه خواهد بود و فقط می‌تواند صدور آی تی سی این بازیکن را چند روز عقب بیندازد. از آنجایی که فسخ قرارداد قانونی بوده حتی جریمه مالی هم شامل حال او نخواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjlv6

آخرین اخبار