تاریخ انتشار: 1395/04/21 21:10
کد خبر: 274468

تحلیل منصوریان از اردوی استقلال در ارمنستان/ خواسته‌ها برآورده شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمرینات سنگین و پرفشاری را در اردوی ارمنستان برگزار کردیم، گفت: به اهدافی که در این اردو مد نظر داشتیم دست پیدا کردیم و برای شروع لیگ آماده‌ایم.
تحلیل منصوریان از اردوی استقلال در ارمنستان/ خواسته‌ها برآورده شد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمرینات سنگین و پرفشاری را در اردوی ارمنستان برگزار کردیم، گفت: به اهدافی که در این اردو مد نظر داشتیم دست پیدا کردیم و برای شروع لیگ آماده‌ایم.

علیرضا منصوریان با ابراز رضایت از کیفیت بالای اردوی ارمنستان برای بازیکنانش گفت: اردوی خوبی را برگزار کردیم و در دو روز باقی مانده تمریناتمان را ادامه خواهیم داد و فکر می‌کنم به اهدافی که به دنبال آن بودیم، دست پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: این اردو باعث شد تا بازیکنان جدید و نفراتی که از قبل در استقلال بودند ارتباط عاطفی بیشتری با یکدیگر پیدا کرده و دوستی و رفاقت خوبی بین بازیکنان به وجود بیاید.

سرمربی استقلال با تشکر از بزرگان تیم، گفت: بازیکنان باتجربه تیم در این مدت نقش پررنگی در ارتباط دیگر بازیکنان با یکدیگر داشته و تلاش کردند که وحدت و همدلی بیشتری در تیم به وجود بیاید.

منصوریان در خصوص عملکرد فنی بازیکنان در اردوی ارمنستان گفت: در این چند روز صبح و عصر تمرین کردیم و به کارهای بدنی و تاکتیکی پرداختیم و فکر می‌کنم به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. خوشحالم که بازیکنانم با تمام وجود تمرین کرده و می‌دانند که پس از بازگشت به تهران چشم چند میلیون هوادار به آنهاست تا با عملکرد خوبی که خواهند داشت، شروع موفقی را در لیگ داشته باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنانم بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستند تا بتوانند دین خود را به هوادارانی که در این مدت حمایتشان کرده‌اند، ادا کنند.

سرمربی آبی‌پوشان تاکید کرد: در طول تمریناتی که صبح و بعدازظهر انجام دادیم، کاملا از بازیکنانم شناخت کامل پیدا کردم و با توجه به تمریناتی که در تهران و قبل از شروع لیگ برگزار خواهیم کرد، با آمادگی کامل لیگ را شروع خواهیم کرد.

علیرضا منصوریان با اظهار رضایت از محل برگزاری اردو نیز گفت: امکانات خیلی خوبی در این کمپ وجود داشت و امیدوارم روزی برسد که در کشور خودمان هم از این کمپ‌ها داشته باشیم تا نخواهیم برای یک اردوی ۱۰ روزه راهی دیگر کشورها شده و در ایران عزیزمان اردوهایمان را برگزار کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص قرعه‌کشی لیگ که سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم در هفته‌های ابتدایی لیگ با چه تیم‌هایی روبرو خواهیم شد.

وی تاکید کرد: ما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و آماده شروع لیگ هستیم، بنابراین به تنها چیزی که فکر می‌کنیم شاد کردن دل هوادارانمان است.

منصوریان در پایان و در خصوص قهرمانی تیم ملی پرتغال در یورو ۲۰۱۶ گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم، اگر چه همه انتظار داشتیم میزبان قهرمان شود، اما یک لحظه غفلت مدافع فرانسه باعث شد قهرمانی از میزبان گرفته شده و جام به پرتغالی‌ها برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqv5d

آخرین اخبار