تاریخ انتشار: 1395/07/02 07:03
کد خبر: 259872

ندارهای لیگ یک به هم رسیدند

تیم سوم جدولی سپیدرود رشت که مسائل مالی بشدت آن را اذیت میکند، فردا در استادیوم تختی شهر اهواز به مصاف تیم هفدهم جدولی استقلال این شهر میرود.
ندارهای لیگ یک به هم رسیدند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی،تیم سوم جدولی سپیدرود رشت که مسائل مالی بشدت آن را اذیت میکند، فردا در استادیوم تختی شهر اهواز به مصاف تیم هفدهم جدولی استقلال این شهر میرود.

سپیدرود هفته گذشته را با ابرد یک بر صفر مقبال آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت و بدنبال این است تا این هفته به کمک درخشش بازیکنانی چون حسینی، کعبی، شایان مصلح، زضا مهدوی وسهیلحق شناس در اهواز پیروز شوند و علی رغم مشکلات مالی کماکان خود را در جمع مدعیان نگه دارد.گفتنی است سپیدرود با ثبت یک تساوی ویک برد و یک باخت آماری متوسط را در بازیهای خارج از خانه ثبت کرده است.

حریف این هفته سپیدرود، استقلال اهواز است که علاوه بر بحران مالی، از بحران عدم ثبات نیر رنج میبرد.این تیم تا اینجای فصل بردی نداشته و با دو تساوی و یک باخت آمار بدی را در بازیهای خانگی به ثبت رسانده است.استقلالی ها که هفته گذشته سه بر صفر به راه اهن یزدان باختند به پیروزی در این بازی نیاز دارندتا هم طلسم نبردن خود را بشکنند وهم خود را از ته جدول جدا کنند.

در زیر نگاهی میندازیم به آمار دو تیم:

سپیدرود رشت:

رتبه: سوم

امتیاز: 14

برد: 4

تساوی: 2

باخت: 1

گل زده: 8

گل خورده: 4

استقلال اهواز:

رتبه: 17

امتیاز: 3

برد: 0

تساوی: 3

باخت: 4

گل زده: 5

گل خورده: 15


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ledq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی گذرا بر وضعیت تیم های شمالی در لیگ یک و دو
اختصاصی/