تاریخ انتشار: 1395/07/02 13:33
کد خبر: 259849

بودجه سردار بوکان برای فصل جدید مشخص شد

«طه صالحی» روز پنج شنبه(1مهرماه) در گفت وگویی گفت: شورای اسلامی شهر بوکان سه پیشنهاد خود را برای تامین منابع مالی تیم فوتبال سردار بوکان مصوب کرده است.
بودجه سردار بوکان برای فصل جدید مشخص شد

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، وی افزود: در اولین مصوبه، شورای اسلامی شهر بوکان اجازه فروش دو واحد آپارتمان را به شهرداری داد و در مصوبه دوم خواستار الحاق یک متم بودجه یک میلیارد تومانی به بودجه شهرداری بوکان شد و در  سومین مصوبه پرداخت 100میلیون تومان به تیم سردار از سوی شهرداری بوکان مطرح شده است.

صالحی خاطر نشان کرد: مصوبه اول از سوی فرمانداری بوکان رد شده است و در حالی که 26 روز از ارجاع مصوبه دوم به فرمانداری می گذرد هنوز فرمانداری نظر خود را در خصوص این مصوبه اعلام نکرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بوکان وضعیت مالی تیم سردار را نامناسب توصیف کرد و گفت: مصوبه تزریق 100 میلیون تومان اعتبار به تیم سردار که با موافقت فرمانداری نیز همراه شده می توان در بهبود وضعیت مالی تیم سردار تاثیر مثبت داشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری بوکان با بحران مالی دست به گریبان است و در دو ماه گذشته موفق به پرداخت حقوق پرسنل خود نشده و این امر سبب بحران مالی در تیم سردار شده است.

تیم سردار بوکان با حمایت مالی شهرداری این شهر درلیگ دسته دو باشگاه های فوتبال کشور حضور دارد./زریان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mg6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاه و عملکرد آماتوری مسئولین؛ غنای فوتبال نساجی را تهی کرد