تاریخ انتشار: 1395/07/02 19:58
عبدالحسین غلامزاده؛
کد خبر: 259751

سرپرست ایرانجوان: شرایط خوبی در ایرانجوان حکم فرما نیست

سرپرست تیم فوتبال دسته یکی ایرانجوان بوشهر گفت: با تداوم مشکلات مالی ادامه کار سخت شده و شرایط خوبی در انتظار این تیم نیست.
سرپرست ایرانجوان: شرایط خوبی در ایرانجوان حکم فرما نیست

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عبدالحسن غلامزاده درگفت و گویی افزود: برای رهایی تیم ایرانجوان بوشهر از این وضعیت نامناسب به تدبیر و درایت مسئولان استان بوشهر نیاز داریم.

وی بیان کرد: تیم از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که در صورت حمایت مالی، می توانیم در پایان فصل جزو سه تیم برتر لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

غلامزاده اظهار داشت: مشکلات مالی این تیم تا جایی رسیده که در تمرین روز گذشته بازیکنان بطور جدی خواستار دریافت مبلغی از قراردادهای خود شدند که با حضور مدیرعامل تیم قول مساعد پرداخت بخشی از مطالبات به آنها داده شد.

وی در ارتباط با بازی این هفته تیم ایرانجوان گفت: روز جمعه در خرم آباد به مصاف تیم خیبر این شهر می رویم که برای این بازی سعید ابراهیم پور را به دلیل محرومیت و بابا محمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

غلامزاده بیان کرد: امیدواریم در این بازی خارج از خانه با تلاش بازیکنان از خرم آباد دست پر به بوشهر برگردیم و باعث خوشحالی هواداران تیم باسابقه ایرانجوان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48oogw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری خیبر در خانه/ دومین شکست متوالی خرمزی به ثبت رسید
اختصاصی/