تاریخ انتشار: 1395/07/02 20:40
کد خبر: 259744

برانکو موضعش را درباره جام حذفی عوض کرد؟

پرسپولیس در دوراهی شرکت یا عدم شرکت در جام حذفی باشگاه‌های کشور قرار گرفته است.
برانکو موضعش را درباره جام حذفی عوض کرد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،هفته گذشته پس از قرعه کشی جام حذفی و اعلام تاریخ برگزاری مسابقات آن، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که بدون حضور ملی پوشانش در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد.طبق اعلام سازمان لیگ تیم پرسپولیس باید 10 مهر در شهر شیراز به مصاف تیم قشقایی برود.درست زمانی که 6 ملی پوش این تیم در اردوی ارمنستان قرار دارند.

 

در ابتدای امر محمود خوردبین سرپرست باشگاه با قاطعیت اعلام کرد که ما برای بازی با قشقایی هم به ملی پوشانمان نیاز داریم.برانکو هم گفت که برنامه ای برای حضور در جام حذفی ندارد.


اما این روز ها خبرهای جدیدی درمورد موضع باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد.آن ها اعلام کرده اند که بدون ملی پوشانشان هم در جام حذفی شرکت می کنند. اما از طرفی روابط عمومی باشگاه گفته که هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده. باید به انتظار نشست و دید در حالی که یک هفته به بازی پرسپولیس با قشقایی شیراز در جام حذفی مانده است تکلیف این تیم برای شرکت در جام حذفی به کجا خواهد رسید؟


اگر برانکو حاضر به شرکت در جام حذفی نشود قطعا اشتباهی استرتژیک مرتکب شده.چون جام حذفی همیشه میانبری مناسب و کوتاه برای کسب یک افتخار و بردن تیم به لیگ قهرمانان آسیاست.درست مانند روزهایی که علی دایی با پرسپولیس در لیگ به توفیقی دست نیافت اما با دو قهرمانی پیاپی در جام حذفی علاوه بر کسب دو جام برای باشگاه توانست سرخ پوشان تهران را راهی آسیا کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wyybr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ صحنه‌ای که اول فصل برای پرسپولیسی ها غیرممکن به نظر می‌رسید