تاریخ انتشار: 1395/07/02 21:58
اختصاصی/
کد خبر: 259732

بگوویچ: باوجود گرمای شدید، دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال گل گهرسیرجان گفت: تیم های فجرسپاسی و گل گهر در هوای بسیار گرم شیراز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.
بگوویچ: باوجود گرمای شدید، دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، وینگو بگوویچ عصر جمعه پس از پایان بازی تیمش برابر فجرسپاسی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: به بازیکنان تیمم تبریک می گویم که توانستند برابر تیم جنگنده فجر به سه امتیاز با ارزش در خانه میزبان دست یابند.

وی افزود: بخوبی از تیم فجر شناخت داشتم و جنگندگی این تیم که امتیاز مثبت آنها بود را از کار انداختیم و نتیجه قابل قبولی کسب کردیم .

بگوویچ اضافه کرد: در این دیدار دو بازیکن اصلی خود را به همراه نداشتیم ضمن اینکه هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ما نیز روز به روز هماهنگ تر و بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم گل گهر ادامه داد: اگر بازیکنان ما در دقایق پایانی بازی دقت بیشتری می کردند می توانستیم به گلهای بیشتری دست یابیم که اینگونه نشد و به همان دو گل بسنده کردند.

دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و گل گهر سیرجان عصر جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود گل گهر پایان یافت.

در پایان هفته هشتم تیم گل گهر با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم فجر سپاسی شیراز هم با 3 امتیاز در رده هفدهم جدول هجده تیمی فوتبال دسته اول کشور است.

خبرنگار: "حمیدرضا خلیقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebbja

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبر صغیری بگوویچ را رستگار می کند؟
اختصاصی/