تاریخ انتشار: 1395/04/23 15:12
کد خبر: 274129

سند قهرمانی استقلال تهران در لیگ دسته سوم

قهرمانی استقلال در حضور بیش از بیست هزار نفر
سند قهرمانی استقلال تهران در لیگ دسته سوم

سرویس لیگ برتری فرتاک،23 سال پیش در چنین روزی تیم استقلال تهران با کاپیتانی امیر قلعه نویی قهرمان لیگ دسته سوم شد و دوباره به لیگ یک بازگشت.
استقلال در مسابقات قهرمانی کشور که در دو گروه برگزار می شد در گروه خودش سوم شد و به نیمه نهایی نرسید و دربدترین حالت زمان خودش قرار داشت و تیم ششم کشور بود.
 سپس به دلیل کم کردن تیمهای تهرانی ، سه تیم پاس (قهرمان لیگ ) و پرسپولیس و سایپا را به عنوان تیم های دیگر تهران به لیگ دسته اول معرفی کردند و استقلال را به لیگ دسته سوم فرستادند.
مسابقات لیگ فوتبال دسته سوم ایران با حضور 32 تیم و در چهار گروه به شکل رفت و برگشت برگزار شد. تیم فوتبال استقلال تهران در گروه دوم با تیم های ابومسلم مشهد، شموشک نوشهر، آلومینیوم سازی اراک، راه آهن شاهرود، جاوید کرج، استانداری ارومیه و بسیج زنجان به رقابت پرداخت که در پایان با به دست آوردن بیشترین امتیاز به مرحله دوم صعود کرد سپس در مرحله دوم با تیم های تولی پرس قزوین، پورا تهران و ایرانجوان بوشهر همگروه بود . استقلال در این مرحله نیز توانست به مقام اول این گروه برسد و در نیمه نهایی، تیم فوتبال پارس خودرو را شکست داد. سپس در فینال تیم پلی اکریل را شکست داد( یک بهمن ۱۳۷۲) و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و با تکیه بر قانونی جدید مستقیما به لیگ دسته اول صعود کرد.
استقلالی ها در لیگ سه،با هدایت سوکوموروخوف روسی در مجموع 22 بار به میدان رفتند. در این دیدارها چهارده پیروزی، شش تساوی و دو شکست در کارنامه شان به ثبت رسید.
حمید بابازاده، صادق ورمزیار، جواد زرینچه، محمد نوری، امیر قلعه نویی، ایمان عالمی، عباس سرخاب، رضا حسن زاده، محمود فکری، محمدرضا مهران پور، کوروش تشت زر، جمشید امیرخانلو، مسعود غفوری های اصل، قاسم سیانکی، مهدی پاشازاده و ... از جمله بازیکنان استقلال در لیگ 3 بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2annby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 این فصل برای استقلال است/ هواداران نگران هیچ چیز نباشند