تاریخ انتشار: 1395/07/20 11:26
کد خبر: 256396

بیت سعید: همان استقلال خوزستان فصل گذشته هستیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما همان استقلال فصل گذشته هستیم و شکی ندارم می‌توانیم مانند فصل گذشته به موفقیت برسیم.
بیت سعید: همان استقلال خوزستان فصل گذشته هستیم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن بیت‌سعید در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: استقلال خوزستان شرایط سختی را تجربه می‌کند و در چند بازی اخیر نتوانسته به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: فکرش را نمی‌کردیم لیگ را اینگونه آغاز کنیم ولی هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و می‌توانیم این نتایج را جبران کنیم

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما همان استقلال فصل گذشته هستیم و شکی ندارم می‌توانیم مانند فصل گذشته به موفقیت برسیم. برای دست یافتن به این مهم نیاز به انگیزه و روحیه داریم.

بیت‌سعید خاطرنشان کرد: بازی مقابل ماشین سازی سخت است. این تیم بازیکنان با تجربه و بزرگی دارد که سخت به حریفان امتیاز می‌دهند. ما برای پیروزی به تبریز می‌رویم و برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: البته گرفتن یک امتیاز هم در خانه ماشین‌سازی می‌تواند برای ما نتیجه خوبی باشد چون در زمین تیمی امتیاز می‌گیریم که به لحاظ مهره چیزی از دیگر مدعیان قهرمانی کم ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lp5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت مشترک لستر ایران و لستر اورجینال!